Författare Ämne: Fria diskussioner kommer inte upp!  (läst 3599 gånger)

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
Fria diskussioner kommer inte upp!
« skrivet: ons 11 jun 2008 12:18:55 »
När jag är inloggad så finns inte denna avdelning, men loggar jag ut så finns den där! Vadan detta?

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Fria diskussioner kommer inte upp!
« Svar #1 skrivet: ons 11 jun 2008 12:41:11 »
Det är för att du är en seriös global moderator som inte ska svamla under fira diskussioner :)

Skojar bara, konstigt jag ser inte annorlunda rättigheter på "Fria diskussioner" och "Om retroforum"
Och du har väl läst och skrivit i Fria diskussioner förut?

För du menar inte att det är hela "Allmänt" som är borta?  Du har inte klickat på minustecknet uppe i vänstra hörnet menar jag som döljer kategorin?
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
SV: Fria diskussioner kommer inte upp!
« Svar #2 skrivet: ons 11 jun 2008 21:10:02 »
Jodå, jag har skrivit där förut. kategorin försvann nog ungefär när jag blev moderator. Jag trodde då att du hade tagit bort den och spridit ut det matnyttiga i de andra kategorierna. Om du har möjlighet att logga in som mig så kan du se själv. Jag kan se "Om retroforum" och "Kalendern".

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Fria diskussioner kommer inte upp!
« Svar #3 skrivet: ons 11 jun 2008 22:22:37 »
Jag får kolla igen, det ska inte vara någon skillnad på respektives rättigheter för Om retroforum och Fria diskussioner  ??? kalendern däremot laborerade jag med för att man inte skulle starta ämnen där utan i själva kalendern och bara kunna svara men jag kommer inte ihåg om det blev så i slutändan

jag kan passa på att säga till alla att jag inte kan logga in som nån annan utan att ha bytt lösenord, jag ser liksom sidan med profilinställningar och kan på det sättet hjälpa till med t ex nytt lösenord men som sagt inte annars, så ni inte behöver bli oroliga...
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Fria diskussioner kommer inte upp!
« Svar #4 skrivet: ons 11 jun 2008 22:51:36 »
Det är löst, kan vara en bugg när man aktiverar en oanvänd kategori som när jag aktiverade global moderator? alla läsrättigheter kom med utom för kategori nr 1: fria

Får hålla ögonen på detta
Mitt senaste projekt www.ipnr.se