Allmänt > Fria diskussioner

Ernst eller sommartorpet?

<< < (5/5)

Psst;:
Eftersom jag är bi, har jag träffat både kvinnor och män, måste säga att män är det lite mer stake i:). Förövrigt tycker jag det är oväsentligt att spekulera i vem som gör vad det brukar lösa sig. Men det är olika såklart det där med het kärlek eller ett hembiträde, ja vad väljer man?
Annars tycker Ernst är en fin kille han är på inredningsdetaljer utan att fråga om lov.:)

kikarbara:

--- Citat från: Psst; skrivet mån 28 jul 2008 16:44:34 ---Eftersom jag är bi, har jag träffat både kvinnor och män, måste säga att män är det lite mer stake i:). Förövrigt tycker jag det är oväsentligt att spekulera i vem som gör vad det brukar lösa sig. Men det är olika såklart det där med het kärlek eller ett hembiträde, ja vad väljer man?
Annars tycker Ernst är en fin kille han är på inredningsdetaljer utan att fråga om lov.:)

--- Slut citat ---

:D :D
Jag fick läsa om det där med staken ett par gånger och där har du nog en mycket god poäng. Måste vara himla praktiskt att hålla sig åt alla håll; du har ju för fasiken 100% chans till udelning!  ;)

Jag tror att jag väljer hembiträdet. Har du ett sådant på lut åt mig?

Varmt välkommen, förrästen! Hoppas du kommer att trivas här hos oss!

änglautanskor:
Jag gillade Ernst på tv igår, han kändes äkta och naturligt glad och intresserad ,hade säkert att göra med att kemin stämde mellan han och det äkta paret på västkusten.
Jag gillade humorn mellan det äkta paret ,deras döttrar och Ernst, jag har retat mig på Ernst ett antal gånger men här var han lysande.

kikarbara:

--- Citat från: änglautanskor skrivet tis 29 jul 2008 19:34:57 ---Jag gillade Ernst på tv igår, han kändes äkta och naturligt glad och intresserad ,hade säkert att göra med att kemin stämde mellan han och det äkta paret på västkusten.
Jag gillade humorn mellan det äkta paret ,deras döttrar och Ernst, jag har retat mig på Ernst ett antal gånger men här var han lysande.

--- Slut citat ---

Vilka dagar går han? Måste ju försöka se programmet åtminstone EN gång den här sommaren.... Jag har inte sett så mycket av honom att jag har kunnat reta mig på honom. Han hade ett program som jag såg några avsnitt av, var det sommartorpet han hade?? Jag gillade honom måste jag säga så jag förstår inte riktigt att han är ett irritationsmoment. Kanske om man ser allt han gör eller så?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion