Allmänt > Fria diskussioner
Se upp på E20 i eftermiddag!
ada:
En dam i stora rosa solglasögon, framförande en Kia kallad lingonbilen i hög hastighet, beräknas utgöra en trafikfara på E20 i eftermiddag!
Det betyder att Ada åker till fadren, i morgon kväll sitter jag i bastun och tittar på sjön, gräver sen efter lite mask och ror ut i vassen och metar abborre och njuter av friden.
:-* och kram på er alla, JJ håller ställningarna tills jag är tillbaks, tittar in nån gång där det finns internet i obygden :)
kikarbara:
Vi tänker på alla hennes medtrafikanter och ber till högre makter!! Dessutom hoppas vi innerligt att hon får sig en riktigt härlig semester hos fadern som förhoppningsvis håller bastun varm!! Må väl i det sköna landet!
ada:
Tack, mot förmodan gick färden väl :)
Det har regnat en del här, värst igår och idag, men ut på sjön har man kommit( 7 mörtar och en abborre alldeles lagom för mej att steka till nattamat blev det i solnedgången dag 2) bada har bara gått att göra bastuvarm :) Från imorgon lovas här höga temperaturer och sol resten av veckan, hoppas ni får lite sommarkänsla därhemma också? Metrologerna här täcker oftast Sverige där de står så jag vet inte mycket om hur det varit, eller ska bli :)
ada:
Hade förresten full panik nästan då min farbrors internet var kraschat, blixten hade slagit ner i modemet antagligen, jag såg fram emot en nio dagar utan... kan ni tänka er Ada utan internet så länge? Men min kära kusin kom med nytt modem och fixade situationen
You are my hero, Harri
Sen måste jag berätta att jag köpt en stor rya på Röda Korsets loppis inne i Saarijärvi igår för 20 euro :) Ska lukta och titta på den riktigt noggrant idag, om den ska genomgå en dust med högtyckstvätten eller bara vädras
änglautanskor:
Låter bra Ada att du har semester ,lite avundsjuk över ditt fiske och tillagning av nämda fiskar.Antar att det finns massor av mygg där du befinner dig,så mitt avund försvann lika hastigt..............men hoppas att du har det så jättehärligt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion