Författare Ämne: Ib Kofoed-Larsen, OPE  (läst 20245 gånger)

Tallen

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 356
    • Visa profil
    • Porslinsbloggen
SV: Ib Kofoed-Larsen, OPE
« Svar #15 skrivet: fre 21 aug 2009 23:19:39 »
Det är nog ungefär samma gröna ton på de olika stolarna....bara fotade under olika ljusförhållanden....tycker stolen ska lämnas till en duktig tapetserare som kan klä om stolen snyggt! Inget hemmafixande.

Angående färgen, nej matrumsstolarna är mycket ljusare, bilden på Kandidaten är missvisande.

Självklart ska jag lämna in stolarna, skulle aldrig komma på tanken att fixa själv, jag har god inblick i hur svårt det är att få fint... :D

disponenten

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
Ib Kofoed-Larsen, Disponenten fra OPE
« Svar #16 skrivet: fre 13 aug 2010 15:55:07 »
Hej svenske retro-kompisser...

Jeg har en 3-personers sofa af Ib Kofoed-Larsen ved navn Disponenten fremstillet af svenske OPE.  Den er i meget god stand og med originalt vegetallæder.  Jeg vil nok gerne sælge den, men har ikke været i stand til at google andet, end at der har været et eksemplar til salg hos retromoderndesign.com, men hvad den har været til salg for fremgår ikke.  Er der nogen af jer som kender til prisniveauet?  Jeg håber, at I ved lidt mere om det, da sofaen jo er produceret i Sverige, men er næsten helt ukendt i Danmark. På forhånd tak!

Mvh Gitte

Wanja

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 029
  • Knåpar vidare med min butik i Stockholm
    • Visa profil
    • Wanjas Vardagsrum
SV: Ib Kofoed-Larsen, OPE
« Svar #17 skrivet: fre 13 aug 2010 16:21:09 »
Hej och välkommen till forumet :)
Jag har ingen korrekt prisinformation om din soffa, men om du säljer den på auktion hos Lauritz så gissar jag att den går för c:a 5000 SEK. Observera att det bara är en gissning! Kontakta Lauritz, de kan ge dig en gratis värdering. http://www.lauritz.com
Butiken Retromoderndesign ligger i det övre skiktet när det gäller pris, så det blir lite missvisande att jämföra med dem.

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Ib Kofoed-Larsen, Disponenten fra OPE
« Svar #18 skrivet: fre 13 aug 2010 19:16:02 »
Hej svenske retro-kompisser...


Mvh Gitte

Hej Gitte.
Du må meget undskylde, jeg kender ikke noget til din sofa. Var bare lidt nöd til at vinke lidt; du har et meget smukt navn!  :D
Og, det er oven i köbet meget sjovt at få besög fra danmark i forumet, så virkelig meget velkommen!
Hilsner, Gitte
« Senast ändrad: fre 13 aug 2010 19:17:45 av kikarbara »

disponenten

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
SV: Ib Kofoed-Larsen, OPE
« Svar #19 skrivet: mån 16 aug 2010 16:31:46 »
Hej igen.

Tak for jeres svar! En pude fra sofaen er lige nu ved at blive syet hos en møbelpolstrer, men når den kommer tilbage, så vil jeg tage billeder og sætte her på siden, så I kan se hvordan den ser ud... Og så vil jeg nok indhente vurderinger fra forskellige Lauritz-auktionshuse.  Det bliver spændende... - jeg tror måske stadig, at den skal sælges i Sverige, men nu må vi se hvad vurderingerne bliver.

Mvh Gitte