Allmänt > Fria diskussioner

Skvallerkanalen!!

<< < (23/34) > >>

kas:
 Alla nyfikna, jag ska titta på Ricky Hatton vs Maywether live Las Vegas, så därför är jag uppe så här tidigt och förbereder mig med fika och lite rephoppning. Matchen går på RTL live! 8)

kas:
 Vi hörs framåt jul, men jag har laptop med så jag tittar ibland om det är något.
Ha en bra tid framöver, Hälsningar kas 8)

JJ:

--- Citat från: kas skrivet sön  9 dec 2007 03:25:13 --- Alla nyfikna, jag ska titta på Ricky Hatton vs Maywether live Las Vegas, så därför är jag uppe så här tidigt och förbereder mig med fika och lite rephoppning. Matchen går på RTL live! 8)

--- Slut citat ---

Hade aldrig hört de namnen förut så jag fick googla, och det visade sig vara boxning. Jag har aldrig förstått mig på en "sport" som går ut på att slå varandra på käften men å andra sidan är inte fotboll så värst meningsfullt det heller. Jag föredar BTCC, men om det är sport kan man diskutera...

ada:
jag fick googla på BTCC :) *duckar för projektiler från Reseda och andra motorsportintresserade*

nisse 8:

--- Citat från: kas skrivet sön  9 dec 2007 10:23:04 --- Vi hörs framåt jul, men jag har laptop med så jag tittar ibland om det är något.
Ha en bra tid framöver, Hälsningar kas 8)

--- Slut citat ---

Ska han ut och resa?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion