Allmänt > Fria diskussioner

Skvallerkanalen!!

<< < (25/34) > >>

kas:
Terve! Nu är det läge att titta på vad finnarna sysslade med i Amerikat, TV 2 nu! Kiitos!

kas:
Vilken "must" det är på de finska retroprogrammen, jag brukar kolla på dom! 8)

kas:
Hallå!!! Hallå!!! Om ni söker nick i medlemslistan, tänk på att alfabetet är engelskt,Ã….Ä hamnar under A osv. Kan vara bra att veta! :o :o

Fjoll:
På tal om medlemsnick. Ni förstår ibland undrar jag vem ni alla är, alltså era andra ev nick. Själv har jag behållit mitt gamla men alla har kanske inte gjort det. Ja, jag vet att jag är nyfiken och det är en av mina bästa (och nyttigaste också för den delen) sportgrenar förutom att läsa böcker, det är min bästa.

kas:
Jag kan rekommendera att vända och vrida på alla menyer från "start", när jag började skriva så var det pang på, och funderationer blev det med alla bilder, man vill ju leverera ochså, men nu har jag kollat runt snart det mesta, och tycker programmet är så pass bra att jag kunde ha gjort det själv!
Förutom att nya uppdateringar kommer inte in, när man skriver! Jag ska lägga in en sån där bild under sign. men är inte överens med mej själv än, om hur man gör, men snart så kommer ni att få dåndimpen... 8)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion