Författare Ämne: Skvallerkanalen!!  (läst 71070 gånger)

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #150 skrivet: tis 15 jan 2008 00:48:09 »
Du får späka dig och bära ett kors runt kyrkan  ;D

kas

  • Gäst
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #151 skrivet: tis 15 jan 2008 14:24:06 »
Jag har bott här nu i 30 år, och vi har en av de häftigaste kyrkorna i sverige, naturligtvis har jag aldrig satt min fot där, missionare och kyrkfolk placerar jag närmast Jimmy Hoffa, så är det på min populäritetslista! Nej fram för svarta vingar!
Drar in en vent.fläkt i förrådet, men de som skulle varit gjort på en kaffekvart är inte färdigt ännu, huvet funkar inte NU heller...men om en stund kanske...Jag är ju uppfödd med vittra, tänk om jag råkt för, då måste jag hitta nån som kan konsten att kast ut, å de blir nog heller inte lätt för de flesta har ju tagit ner skylten, voine, voine! ;D

kas

  • Gäst
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #152 skrivet: ons 16 jan 2008 15:59:57 »
Till Ada, hittar du en rubrik utan inlägg, ta bort den...det krånglar i telestation så jag orkar inte en ggn. till!

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #153 skrivet: ons 16 jan 2008 21:33:46 »
Sug ur ett 10-tal okokta ägg så kanske orken återvänder!  ::)

kas

  • Gäst
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #154 skrivet: tis 22 jan 2008 10:37:00 »
Nu kollar jag damtennis, lilla Justin och Maria! ;D

kas

  • Gäst
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #155 skrivet: tis 22 jan 2008 11:43:25 »
Stackars Justin, idag stämde inte nånting, otur i allt, inte en första serve! Skilsmässa, sjukdomar, elände men en sån fighter! Men hon kommer igen, var så säker... >:(

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #156 skrivet: tis 22 jan 2008 13:27:16 »
Borttagen text om bruk av kokain
« Senast ändrad: tis 22 jan 2008 15:49:48 av ada »

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #157 skrivet: tis 22 jan 2008 14:04:13 »
Nu utgår jag från att du är ute efter att provocera -i synnerhet Admin- men jag kan väl då påpeka, att eventuella vanor att använda narkotika inte bör diskuteras på ett svenskt forum. Kan du vara så snäll och låta bli detta Reggis?

Jag rekommenderar www.flashback.info när man vill ta ut svängarna, de har sin server på brittisk mark och kommer troligen runt brittisk lagstiftning genom att forumet är på svenska, fast de stryker sånt som var man får tag på grejerna, som om det gjorde saken särskilt bättre? (jag är på andra delar av flashback när jag är där, inte intreserad av droger)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #158 skrivet: tis 22 jan 2008 14:12:27 »
--- Dessutom gillar jag fortfarande Hair men nyttjar inte droger bortsett från Whisky.
« Senast ändrad: tis 22 jan 2008 15:51:04 av ada »
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #159 skrivet: tis 22 jan 2008 14:18:58 »
---

Vill bara lägga till att jag inte var ute efter att provocera, jag har en mycket liberal syn på narkotika och restriktiv syn på alkohol som också är narkotika. Tror att vi i Sverige skulle tjäna på att tillåta vissa former av nya droger så skulle missbruket av alkohol minska. Alkohol ligger bakom så mycket elände så jämfört med det är problemen med andra droger försumbara.
« Senast ändrad: tis 22 jan 2008 15:51:40 av ada »

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #160 skrivet: tis 22 jan 2008 14:33:06 »
Jag är främst koffeinist -vilket jag slutar med varje dag efter frukost (nöjd med de två muggar pressat kaffe jag måste ha när jag gått upp)

På tal om whisky har jag en oöppnad Black label som stått länge, jag har den för att jag valt den själv, men den har inte blivit öppnad för jag har inget större behov av att få i mej alkohol (och definitivt ingen annan stimulantia), senast var det väl resten av det mousserande vinet på nyår, då den myndige sonen inte ville ha mer än ett glas.
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #161 skrivet: tis 22 jan 2008 14:51:48 »
Näh, alkohol gör en bara slö och det är inte kul. Jag har aldrig förstått mig på alkoholbruk som alltid slutar i att man somnar, vaknar upp och mår tjyvis. I värsta fall ligger det en främmande karl i sängen bredvid en som man inte har en aning om hur han hamnat där och hur man skall bli av med. Eller, jag ryser, så vaknar man upp någonstans i förorten med samma främmande karl liggande där, tvii. Gillar man det så är det väl lika bra att ta repet på en gång, det är i alla fall bättre rent ekonomiskt.

---

« Senast ändrad: tis 22 jan 2008 15:52:35 av ada »

kas

  • Gäst
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #162 skrivet: tis 22 jan 2008 14:57:07 »
Ta nu en vit vecka som omväxling, det gäller er alla! ;D :D ;)

Domino

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 250
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #163 skrivet: tis 22 jan 2008 14:57:49 »
Man ska dricka med måtta, det är då spriten fungerar som stumulantia! Inte hälla i sig så man hamnar i vilken säng som helst!  ;D ;D

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #164 skrivet: tis 22 jan 2008 15:10:04 »
Tror det är många som dricker för att de annars inte vågar närma sig, så de hamnar i säng med någon  ;D

Den enda gången i ungdomen jag upplevde paniken "herregud, vem är det som ligger bredvid mej?" hade jag turen att det var en sympatisk person i gänget som jag kände något i alla fall.. det kom tillbaka små minnesfragment, vi hade lyckats från den där festen cykla hem till mej båda två så fulla att vi inte kom ihåg det först. Har aldrig skyllt på spriten annars, som somliga gör :)

På den tiden kom jag i närheten av puffande också, såg verkningarna, en kompis hade en äldre kompis -en mycket rar och sävlig person- som inte kom ihåg vad som hände förra veckan, men gärna snackade om 68.

Och har väl läst på om verkningarna, går ur blodet ganska snabbt, men lagras i hjärnan, inre organ, testiklarna på män, orsakar defekta spermier och missbildade foster i värsta fall. Puffa på du Reggis, det är retro vi vill att du ska minnas...
Mitt senaste projekt www.ipnr.se