Allmänt > Fria diskussioner

Skvallerkanalen!!

<< < (32/34) > >>

kas:
Stackars Justin, idag stämde inte nånting, otur i allt, inte en första serve! Skilsmässa, sjukdomar, elände men en sån fighter! Men hon kommer igen, var så säker... >:(

Reggis:
Borttagen text om bruk av kokain

ada:
Nu utgår jag från att du är ute efter att provocera -i synnerhet Admin- men jag kan väl då påpeka, att eventuella vanor att använda narkotika inte bör diskuteras på ett svenskt forum. Kan du vara så snäll och låta bli detta Reggis?

Jag rekommenderar www.flashback.info när man vill ta ut svängarna, de har sin server på brittisk mark och kommer troligen runt brittisk lagstiftning genom att forumet är på svenska, fast de stryker sånt som var man får tag på grejerna, som om det gjorde saken särskilt bättre? (jag är på andra delar av flashback när jag är där, inte intreserad av droger)

Fjoll:
--- Dessutom gillar jag fortfarande Hair men nyttjar inte droger bortsett från Whisky.

Reggis:
---

Vill bara lägga till att jag inte var ute efter att provocera, jag har en mycket liberal syn på narkotika och restriktiv syn på alkohol som också är narkotika. Tror att vi i Sverige skulle tjäna på att tillåta vissa former av nya droger så skulle missbruket av alkohol minska. Alkohol ligger bakom så mycket elände så jämfört med det är problemen med andra droger försumbara.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion