Allmänt > Fria diskussioner
Skvallerkanalen!!
kas:
Ja,ja, hur det kan bli! Annars kommer jag att inte ha web. kanske tidigast fredag kväll, så jag hoppas att mina beundrare kan få tillgång till denna upplysning och inte tror att jag övergett dem!!! 8) :-*
Kvasthilda:
Reseda: AHA, Hilda köra alltså bil? Slut på Kvastoljan kanske??
;) Det var lite besvärligt att få fast skidorna på kvasten så därför blev det bilen. När jag shoppar blir det kvasta. Miljövänlig jag.
Reseda:
Om det skulle falla sig så, att Hilda behöver mera Kvastolja, så har jag en dunk stående sedan skärtorsdagens Blåkullafärd. Bara du hör av dig om det blir soppatorsk :-* ;D
kas:
-Får jag in detta inlägg så får vi väl anse att ett "mirakel" skett, Känner mig som "Fossmo" nu...Kommer inte in/ut web. >:(
-I övrigt så sitter jag och hoppas på "Krutgumman" ska dyka upp... :D
Moses:
apropå dragspel... definitionen på en gentleman: en som kan spela dragspel, men låter bli :)
För övrigt har vi inga rönnbär här på finska (nordliga) västkusten heller. Det kopplar jag ihop med att det inte fanns rönnbärsblommor i våras....:) Rönnbären följer väl vissa cykler, precis som blåbär, lingon mm, dvs det blir sällan rekordår flera år årad.
Bondepraktikan säger att "rönnen bär inte två gånger," dvs inte både bär och snö. Tiden får utvisa.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion