Författare Ämne: Skvallerkanalen!!  (läst 71182 gånger)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #105 skrivet: fre 7 dec 2007 12:27:19 »
Jag förstår inte kas. Jag har väl inte uttalat mig om 1800-talet.

kas

  • Gäst
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #106 skrivet: fre 7 dec 2007 12:42:04 »
 Konst från medeltiden menar jag! ;)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #107 skrivet: fre 7 dec 2007 13:12:34 »
Det har jag inte heller uttalat mig om.

kas

  • Gäst
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #108 skrivet: fre 7 dec 2007 13:19:35 »
 Du är ovanligt nåbar idag Reggie, Du brukar ju komma in genom köksdörren och blåsa vidare ut genom fönstret. Betyder det att Du trivs hos oss? 8)

kas

  • Gäst
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #109 skrivet: fre 7 dec 2007 23:44:49 »
 Till ängeln med vita vingar, jag är outsägligt lycklig över att Du vill krama mig, som norman säger:Jag är overlycklig. Men samtidigt blir jag så generad ,att alla andra inte får vara med, dom bara ser hur Du kramar mig, allt som skrivs i trådar syns på (senast skrivet). Räddningen är Adas postlåda(mina meddelanden). Detta är ett tips till alla! :o 8)

kas

  • Gäst
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #110 skrivet: sön 9 dec 2007 03:25:13 »
 Alla nyfikna, jag ska titta på Ricky Hatton vs Maywether live Las Vegas, så därför är jag uppe så här tidigt och förbereder mig med fika och lite rephoppning. Matchen går på RTL live! 8)

kas

  • Gäst
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #111 skrivet: sön 9 dec 2007 10:23:04 »
 Vi hörs framåt jul, men jag har laptop med så jag tittar ibland om det är något.
Ha en bra tid framöver, Hälsningar kas 8)

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #112 skrivet: sön 9 dec 2007 17:01:41 »
Alla nyfikna, jag ska titta på Ricky Hatton vs Maywether live Las Vegas, så därför är jag uppe så här tidigt och förbereder mig med fika och lite rephoppning. Matchen går på RTL live! 8)

Hade aldrig hört de namnen förut så jag fick googla, och det visade sig vara boxning. Jag har aldrig förstått mig på en "sport" som går ut på att slå varandra på käften men å andra sidan är inte fotboll så värst meningsfullt det heller. Jag föredar BTCC, men om det är sport kan man diskutera...

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #113 skrivet: sön 9 dec 2007 18:22:36 »
jag fick googla på BTCC :) *duckar för projektiler från Reseda och andra motorsportintresserade*
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

nisse 8

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #114 skrivet: sön 9 dec 2007 18:48:18 »
Vi hörs framåt jul, men jag har laptop med så jag tittar ibland om det är något.
Ha en bra tid framöver, Hälsningar kas 8)

Ska han ut och resa?

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #115 skrivet: sön 9 dec 2007 21:36:36 »
ada, ingen fara, alla kan inte ha samma intressen. Då skulle det bli fruktansvärd trängsel  ;D

Vill passa på tillfället och slå ett slag för Marcus Ericsson som kör formelbil i England nu under Kenny Bräcks coatchning. Jag tippar att han eller Sebastian Hohental blir näste svensk i en F 1 bil.

Om Mackan kan ni som är intresserade läsa i fredagens Aftonbladet och Nerikes Allehanda lördagstidningen.

kas

  • Gäst
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #116 skrivet: fre 14 dec 2007 09:33:32 »
 God morgon alla sömntutor, nu är det fredag och kaffet smakar bra, kulet ute -8c men jag ska vara inomhus o rota..Hörs om det händer nåt! 8)

kas

  • Gäst
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #117 skrivet: sön 16 dec 2007 15:02:56 »
 Måste ropa "HEJ" till alla våra grannar i etern! ;D :D ;) Vill tillägga att till Jul kanske det blir kul!
« Senast ändrad: sön 16 dec 2007 22:55:27 av kas »

kas

  • Gäst
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #118 skrivet: mån 17 dec 2007 11:20:11 »
 Det här är första gången sen starten i höstas, som vi var utan "gäster" annars ligger 8-10 st o läser! Annars allting toppen och snart är det helg. 8)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Skvallerkanalen!!
« Svar #119 skrivet: mån 17 dec 2007 15:06:25 »
Du kom nog in precis när databashänget släppte (Nisse konstaterade att forumet låg nere, vilket jag såg i statistiken också)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se