Allmänt > Fria diskussioner

Mannens önskedröm eller…..

<< < (7/11) > >>

änglautanskor:
Ärligt talat så har jag mycket svårt att fatta vad ni menar i er diskussion, antar att ni vill visa oss mindre insatta eller kanske rent utav hur duktiga ni är, inte vet jag?
 Kan bara  visa på min erfarenhet med arbete med barn och nu för tiden arbete med äldre , jag  vet att barn , äldre samt vuxna har precis samma behov för att må bra , oavsett om vi är kvinnor eller män.

ada:
Jag tror detta var det klokaste som sagts i tråden, Ängla

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet tis 26 aug 2008 22:24:51 ---Jag tror detta var det klokaste som sagts i tråden, Ängla

--- Slut citat ---

Jag är nog lite trögfattad, vad menar du? Hade jag vetat att det var poängberäkning på att ha rätt åsikt så hade jag hållt tyst och låtit bli att vädra några synpunkter.

Ängla; Lite spännande att du tolkar ett meningsutbyte andra människor emellan som om det skulle utgå ifrån dig eller något man vill upplysa dig om rörande din egen personlighet. Men det låter besvärligt, för det måste finnas mycket att reagera över. 

ada:
nu tror ju jag att jag också får ha en åsikt och jag tyckte

--- Citat från: änglautanskor skrivet tis 26 aug 2008 22:09:30 --- jag  vet att barn , äldre samt vuxna har precis samma behov för att må bra , oavsett om vi är kvinnor eller män.

--- Slut citat ---

var riktigt bra sagt, eller får jag inte tycka det?

Psst;:
Nu blir jag förvånad, tror inte att någon vill utmärka sin skicklig för att få någon utmärkelse, i så fall kan man ju tolka de flesta inlägg av diskussionsintresserade så på ett forum särskilt under ämneskategorier, där många vill svänga sig med sina kunskaper typ ”det är 1800- tal!  ”det är Josef Frank” och hur ska man veta att det är sant? Ja alla har vi olika referenskällor och utryck.
För mig gäller stort intresse för människor finner det naturligt att förkovra sig i samhällsvetenskap, och väl är att jag har mycket ”gratis” då jag har stor erfarenhet av just arbete med både stora och små. Men ok, det blir inte bra här ska se om jag kan hitta någon som har samma intresse.
Fast jag kunde inte förstå allt själv av tråden ”Dagens filosofiska funderingar”, så lite okunnig känner även jag mig. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion