Allmänt > Fria diskussioner
Nu blommar det......
gitzie:
...........lagom till man inte har tid till att vara ute så mycket >:(
Änglatrumpeterna frodas samtidigt som de andra blommorna börjar bli bedagade och hösten börjar sätta sin prägel på trädgården.
Jag kan inte låta bli att ta en lov och titta på dem när jag kommer hem från jobbet.
Den största är den med alla blommorna. Den är ca 3m hög :o ;D
ada:
Wow, det ser för härligt ut
Jag ser också att du noterade bild-buggen i denna typ av forum (jag var på väg att jhjälpa till med detta men du hann fixa det själv). Bildnamn som börjar på å, ä och ö kraschar, miniatyren funkar men den stora blir sparad utan startbokstav, däremot verkar å, ä och ö funka inne i filnamn
JJ:
Ja tänk om man hade ett hus med en stor trädgård! Jag har varit på Botaniska Museet flera gånger i sommar och njutit av växtligheten. Det är väl minimal chans att det någonsin blir så för mig, men man hoppas alltid på en rejäl lottovinst.
Men sådana trädgårdsmöbler blir det garanterat inte! :)
ada:
Jag hittade kanske utemöbler till dej -se inlägg under Möbler -men tänk att det var tack vare Gitzies tyg och prat om Göta Trägårdh som jag snubblade över Bengt Rooke
JJ:
Jag har tittat på dem men föredrar nog danska vilstolar i teak istället. De skall stå bredvid poolen på svart skifferbeklädd mark (man kan ju alltid drömma). Och huset skall jag rita själv - kommer nog påminna om Kaufmann house en del...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion