Allmänt > Fria diskussioner
Nu blommar det......
JJ:
--- Citat från: ada skrivet tis 26 aug 2008 21:12:11 ---Det var ett skämt :) jag missade att lägga in smiley.
--- Slut citat ---
Jag borde ha misstänkt det - du känner nog till vilket stuk på prylarna som jag gillar.
gitzie:
Trädgården är härlig, men det är rackarns mycket jobb med den och då är inte vi petnoga med hur det ser ut :) Men det blir snabbt vildvuxet >:(
JJ, det får vänta med biden på de andra möblerna. Regnet stod som spön i backen när jag kom hem idag :(
änglautanskor:
Tack för skötselråd angående Änglatrumpeter!
JJ:
--- Citat från: gitzie skrivet ons 27 aug 2008 20:50:05 ---JJ, det får vänta med biden på de andra möblerna. Regnet stod som spön i backen när jag kom hem idag :(
--- Slut citat ---
Ingen fara - jag vet hur dessa ser ut.
Reseda:
gitzie, det är precis så jaghar tänkt att mina Änglatrumpeter ska se ut. I år har jag satt nya skott i 3 krukor. Det finns nu PINNAR med små blad i toppen i alla krukorna. HAhahaha ni skulle bara se dem! 8) >:( ;D
Tänk att det finns ännu en person med stilkänsla som har exakt likadana trädgårdsmöbler som jag. :D Både den vita möbeln och en gammal omlackerad Grythyttan. (svart med impregnat trävirke.) Det enda som är en fröjd för öga och rumpa.
JJ, "danska vilstolar i teak".Haha dem kan man inte sitta och "gungsa i". Pool har vi men med trätrall runt. Svart skiffergolv bränner man nog sönder fötterna på då solen steker.
Tänk vilken tur att vi har olika smak. Så ohemulikst trist det vore om alla hade samma smak. :-*
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion