Allmänt > Fria diskussioner

Cigarrer

<< < (2/4) > >>

Kanon:
 Jag har ibland undrat över hur  dam med stor hylla möblerar, hur det kan påverkar möbleringen?
 Man kan tänka sig att stolar och mindre möbler då blir uteslutna ur sortimentet eftersom dom  inte kommer i blickfånget på nära håll?

Ett exempel på genomtänkt rubrik eftersom JJ är synsk och i förväg visste att det skulle dyka upp en cigarr. Cigarrer har vi ännu inte skådat men vänta bara dom kommer.

Domino:
En dam med stor hylla står pekar på grejorna som ska flyttas, hon har en antingen stor eller liten man som springer runt och flyttar.
Då kan kvinnan med hyllan stå på lite avstånd så att säga och se även de lite lägre och mindre möblemanget! Lätt som en plätt!

änglautanskor:
Känner mig lite frågande angående damen med en stor hylla?
Anses denna stora hylla , likamedes med damens bröstmått, eller menas den stora hyllan som en möbel?

Reseda:
Lila som färg på kläder kallas "sista chansen", då man går på lokal.

ada:
Haha, hurdå? Är det för att man skulle vara desperat och klär sig i starka färger för att sticka ut bland panelhönorna? (jag ser framför mig en kvinna i kort rött hår i lila långkofta och plyschbyxor, som ser ut att ha alldeles för starka åsikter, för att män ska bli intresserade -om de inte är desperata :) om man nu ska tänka lika klickeartat som fulla människor på krogen kan göra -inget illa ment om någons klädstil)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion