Allmänt > Fria diskussioner
Var är ni....
Anja:
--- Citat från: brodertuck skrivet fre 28 sep 2007 22:05:18 ---Jag sitter här och dricker GT
--- Slut citat ---
Jag skålar, brodertuck! GT är min favorit bland drinkar. Med citron.
Jag sitter och surfar efter att sett en hyfsat bra film på TV.
ada:
Igårkväll satt jag och såg kultrullen "Lyftet" från 1978, det var en upplevelse! Läste på sen, de var böcker som skrevs under pseudonymen Kennet Ahl, och handlade om kåkfararen Kennet Ahl, bakom pseudonymen fanns Lasse Strömstedt(till viss del självbiografiskt) och Christer Dahl, den sistnämnda regisserade filmen.
Det var särskilt kul för det var lite retro
(Annars håller jag med om GT, jag är kinkig, är det inte klass på ginen, minst Gordons, och om man inte får tag på Schweppes tonic, citron och om det inte finns isbitar, så är jag hellre utan :) står en oöppnad Gordons i kyskåpet sen en tid ;))
brodertuck:
Jag tycker Svensk Gin funkar alldeles utmärkt. Annars är favoriten Bombay Saphire, Gordons var väldigt länge sen jag smakade.
Köpte Svensk gin platinum, det skulle vara lite mer koriander i den, men det var ingen större skillnad tyckte jag.
Beefeater lever väl på namnet, för smaken är ingen höjdare.
ada:
får testa "svensk" nån gång då, bara det inte smakar åt "star" till..
kollar systemets sortiment, Bombay Sapphire, den dyraste ginen de har, det får man ju testa också förstås :)
nisse 8:
Jag dricker helst mörk rom (riktigt mörk) och cola, mest blir det Bacardi Black men om jag får tag i Hansen President 8) är min lycka gjord :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion