Allmänt > Om Retroforum

Statistik (ny sida)

<< < (4/6) > >>

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet tis 16 sep 2008 13:26:06 ---Jag ser inte att du lägger ut utläggningar om att stötta varandra, istället för att prata illa om andra forum, eller är det nåt jag missat? Kunde ju vara kontruktivt när mobben på AP t ex sätter igång och idiotförklarar alla andra...

--- Slut citat ---

Men DU vet ju. JAG vet ju. VI vet ju allihop här inne. Spelar det då någon roll? Att nonchalera kan man vinna mark på i längden, vill de som vill hålla på så varför inte? All publicitet är bra publicitet, de du kallar för Mobben vet ju att sidan finns och vilka är alla de där gästerna som inte reggar sig måntro?

Varför inte bara sätta sig över det istället för att ge kritikerna rätt?

ada:
Ge "kritikerna" rätt i vadå?

Ärligt talat tror jag du läser in mycket mer i mitt agerande för att du lyssnat på skitsnacket.

(För övriga läsare vill jag tala om att jag tror att jag och Kikarbara trots den här diskussionen står på god fot med varandra. I alla fall inbillar jag mej det)

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet tis 16 sep 2008 18:39:28 ---Ge "kritikerna" rätt i vadå?

(För övriga läsare vill jag tala om att jag tror att jag och Kikarbara trots den här diskussionen står på god fot med varandra. I alla fall inbillar jag mej det)

--- Slut citat ---

:-* Jag vidhåller detta med bestämdhet, och stryker under med tjocka streck!! Och jag kommer definitivt att våldgästa denna dam för en raid kring trestadsområdet igen!! Vi hade A.B.S.O.L.U.T inga stränga meningutbyten när vi träffades, det hanns inte med mellan gapskratten!! ;D

engelsson:
Vad underbart att ni klarar av att gräla med klass Ada o Kikarbara..mycket uppfriskande måste jag säga..stor skillnad mot ett annat  forum jag kunde nämna ... ;)

ada:
Besöksrekord idag 394 unika besök

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion