Författare Ämne: Köksklubben kataloger och produktkataloger från NilsJohans storhetstid  (läst 5408 gånger)

likklecat

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
Hej
jag är ute och söker Köksklubben kataloger eller gamla produktkataloger från NilsJohans storhetstid. Är det någon där ute som har sådana i sin ägo så vore jag mycket glad att höra ifrån dig  :)

Tack

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Köksklubben kataloger och produktkataloger från NilsJohans storhetstid
« Svar #1 skrivet: sön 21 sep 2008 17:37:01 »
Jag fick in en laddning som skall ut på tradera här under kvällen, och där var en Nilsjohans glada köksparad från Mars 1967 med. Det är inte min katalog utan jag säljer den åt en dam. 36 sidor, fyrfärg.

likklecat

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
SV: Köksklubben kataloger och produktkataloger från NilsJohans storhetstid
« Svar #2 skrivet: lör 27 sep 2008 16:41:44 »
Hej
tack för ditt svar ! Har sökt på Tradera men hittar inget- kanske är jag försent ute ?  Jag vill gärna köpa katalogen om den finns kvar och om priset är rätt.
Tack


Jag fick in en laddning som skall ut på tradera här under kvällen, och där var en Nilsjohans glada köksparad från Mars 1967 med. Det är inte min katalog utan jag säljer den åt en dam. 36 sidor, fyrfärg.

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Köksklubben kataloger och produktkataloger från NilsJohans storhetstid
« Svar #3 skrivet: lör 27 sep 2008 16:44:45 »
Hej
tack för ditt svar ! Har sökt på Tradera men hittar inget- kanske är jag försent ute ?  Jag vill gärna köpa katalogen om den finns kvar och om priset är rätt.
Tack



Här är den.
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=73268193