Allmänt > Fria diskussioner

Söta retro barnbilder, har vi det?

<< < (2/4) > >>

kikarbara:
Jag skall väl inte vara sämre. Här kommer en bild på mig.  :-*

ada:
Ja som sagt, det funkade inte att få folk att visa sina nuvarande nuna, men söta barnbilder har vi alla? Jag vill se fler osnutna oförstörda retromedlemmar på bild!

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet sön 14 sep 2008 12:52:05 ---Ja som sagt, det funkade inte att få folk att visa sina nuvarande nuna, men söta barnbilder har vi alla? Jag vill se fler osnutna oförstörda retromedlemmar på bild!

--- Slut citat ---

Jag måste medge att jag skämtade lite när jag la in babybilden på mig. Jag hade tänkt lägga en senare tillkommen bild på mig själv, jag måste be Vince om ursäkt, det var inte alls meningen att spexa bort det hela, jag tyckte att det var en rolig tråd som jag gärna hade sett fortsätta.

Jag glömde nästan att man inte fick skriva i tråden utan att visa bild; här kommer jag. Asså, det är jag som ligger i vagnen.

JJ:

--- Citat från: ada skrivet tor 11 sep 2008 21:54:10 ---Kyrkan är förresten finska församlingens i Göteborg. Vänta är det där det är loppis nu?

--- Slut citat ---

Huset med loppisen som jag visade bild på förut är finska pingstkyrkans lokaler. Loppisen är i en avskiljd del av huset - de har fortfarande kyrka i en annan del. Huset var från början en biograf.

Sorry, jag har inga bilder på mig själv, inte ens som barn. Kanske finns det några gamla bilder hemma hos farsan - jag vill inte se dem iaf...

Kanon:
 På våran gård bakade vi stora bullar, har alltid gillar stora bullar, stora bullar är bäst, när man smaskar på stora bullar ja då är det fest.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion