Allmänt > Fria diskussioner
Första, andra, tredje!
JJ:
Jag missade kanske två minuter av programmet - var tvungen att besöka det lilla rummet... Jag såg inget resultat av skålen, däremot var vasen med. Skyltsamlaren pratade jag med i Markaryd i somras, eller om det var i Stockaryd.
Anja:
--- Citat från: JJ skrivet mån 1 okt 2007 23:16:09 ---Skyltsamlaren
--- Slut citat ---
Han såg LYCKLIG ut! :) Den blicken känner man igen. Fasen vad gött att hitta precis det man saknat i samlingen. Det har jag också upplevt.
kas:
Är han lagom okunnig eller hittar han sin plats så småningom? Det är inte lätt att ha många "bollar" i luften "om the stage", och få fram uttrycket till kameran att detta känns bra, lite vilse i pannkakan var han... Tror att det blir bättre längre fram/ hoppas jag!! Anne L. på andra kanalen utstrålade en helt annan personlighet!! Men som Stålmannen sa: Inga delar är lika med de hela.. ;)
Domino:
Det var en hyfsad satsning tycker jag! Ska bli roligt att följa programmet och se om Ernst blir lite varmare i kläderna, han kändes lite så där i auktionsvärlden.........
Roligt med killen som fick sin skylt... :D
Men han som köpte åsnan och backade på moppen förstår jag mig inte riktigt på! ???
Hade nog hellre köpt moppen och skippat åsnan! :o
Reseda:
Jag missade programmet helt p g a symöte >:( Hoppas att detgår i repris.
På A-P sågas Ernst helt. Inte lätt att passa alla som programledare minsann. Hur skulle vi själva bli mottagna som programledare? Ganska intressant att fundera på!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion