Författare Ämne: Superlasern  (läst 1769 gånger)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Superlasern
« skrivet: ons 24 sep 2008 13:29:53 »
I Aftonbladet kan man läsa om nya Superlasern som slätar ut rynkor. Den ger dig yngre hud på 1 timme. Måste varna för denna behandling då jag har en bekant vars hud blev så ung att den ville bli diad. Det här låter rätt kul tycker ni men det är det inte. Min bekant berättade att så fort hon såg en kvinna som troligen diade barn så kom suget. Suget att få dia den här kvinnan.

Det gick så långt att hennes hud helt tog över och styrde henne. Hon levde helt på mjölkersättning. På jobbet så satt hon och sög på en nappflaska, inte bara på lunchen utan det var mellanmålssug också. Även hennes språk började förändras och blev mer barnlikt. Till slut kunde hon bara skrika. Men värst var hennes behov av att sova mellan varven. I och med att hon jobbade på bank så gick det bra. Ingen reagerade när hon låg i kassan och sov med en nappflaska i mun, hon jobbade ju på Nordea och där brukar inte personalen vara så alert. Men tänk om hon jobbat någon annan stans då hade detta skapat problem.

Så därför kära vänner tänk er för innan ni genomgår en sådan här behandling. Man vet aldrig hur den slutar. Nu undrar ni naturligtvis hur det gick för min bekant? Jo rent karriärmässigt har det gått bra. Hon upptäcktes av Moderaterna och rekryterades senare till regeringen. Vad hon heter? Jo det är ju Socialförsäkringsminister Cristina Husmark Pehrsson. Fast nu för tiden diar hon inte utan har kommit i trotsåldern och tycker att alla fuskar med sjukskrivning och bidrag.