Allmänt > Fria diskussioner
Skorna anfaller ………
änglautanskor:
Okej visst har jag beatlesklänningen , men tror du att nån skulle släppa in mig iklädd denna klänning någonstans ??? Klänningen är sydd för en ung sylfid..........inte för en knubbig sälliknande kvinna i sin bästa ålder.Reggis har rätt jag ska framhäva mina ben får nog återigen använda min snäva silkiga kjol som säkert är 15 år gammal , på begravningar får den vara lång vid andra tillfällen så viker jag upp linningen så den blir kortare.
Visst är jag väl en äkta miljövän. när jag är död så kan den användas till min sista vila,skall dock undvika höga klackar vilket gör att jag går som en anka, det sista gäller för nuet när jag är vid liv.
Reggis:
Ja vi får väl hoppas att du inte springer iväg när du är död, då kan du ha högklackat när du gått till den sista vilan. Det är inget fel att gå som en anka, det gör ju alla ankor vet jag och inte är det något fel på dom inte. Nej tänk på benen bara så blir allt bra.
gitzie:
--- Citat från: Reggis skrivet tis 30 sep 2008 21:11:06 ---Det är inget fel att gå som en anka, det gör ju alla ankor vet jag
--- Slut citat ---
;D ;D ;D ;D
änglautanskor:
Fniss !! jag är hellre än liten anka än en stor gås :-*
änglautanskor:
Sluta fnissa Gitzie ::)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion