Allmänt > Fria diskussioner
Skorna anfaller ………
Reseda:
Reggis, skicka genast de röd/vita (som ligger längst fram) till mig! :-* Har ett hål i skoskåpet där de skulle kunna få plats.
Ps skicka inga T-shirt! Är rädd att bli dränkt av dem jag har.
änglautanskor:
Hej alla har saknat er här på forumet,
Fjoll:
I min lägenhet råder det motsatta. Det är jag som anfaller skoskåpen. Allt i hopp om att finna en för dagen passande sko men ack vad jag bedrar mig närhelst jag öppnar dörren. Nåra sketna gamla pjucks är allt som står att finna. Njaa, inte riktigt men nästan. De som de facto är snygga och skulle stå sig mot mina, faktiskt, rätt så snygga ben, är så högklackade att jag garanterat skulle stå på skalle en bit på väg nedåt Götbacken. Så därför, åtta par, platta som pannkakor, är vad jag varierar mig med och då är både sommar och vinterbehovet inberäknat.
Reggis:
Lyckliga du Fjoll som har utrymme för skoköp, det är en av mina passioner. Jag har säkert 1.000 par skor skall du veta. Ett slag kunde jag köpa runt 5-6 par skor på vägen hem från jobbet. Vid ett tillfälle var jag på en Skåneloppis där de sålde ut en hel skoaffär med eleganta modeskor för inga pengar alls. Resultatet vart 57 par skor på en gång. Min kille fick inte plats i bilen så jag fick åka hem och tömma bilen och åka och hämta honom efter tömning. Fast då gjorde jag en eftersläckning och fick med mig 14 par till, lyckliga jag. Jag handlar nästan ett par skor varje dag.
gitzie:
Önskedrömmen att kunna hitta skor när man vill............jag har storlek 34 i skor och har ett rent h-e att hitta skor för vuxna >:(
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion