Allmänt > Fria diskussioner

Skorna anfaller ………

<< < (10/12) > >>

engelsson:
hihi.,då vart du ju riktigt trendig..mina tonåringar envisas med o ha strumpor i olika färger..då e du tuffare..

convallaria:
Det lät snyggt! I min ungdom när jag gärna ville märkas mer än nu brukade jag klä halva kroppen i en färg och halva i en annan. På längden alltså. Det innebar skor av olika färg (och form). Lite jobbigt om det var olika höjd på skorna, men eftersom jag är lite låghalt brukade det funka.
Tyvärr har jag precis som Fjoll numera en man som tror att han inte ska ta hand om de manliga sysslorna. Det är sjukt jobbigt som ungarna säger. Avloppen svämmar över, takpannorna spricker, trädgårdsmöblerna står ute och ruttnar, oljan i bilen är slut och extraskorna är så oburna det kan gå. Men gör han nåt åt det? Icke.

Kanon:
 Ja vi män ägnar oss bara år att lära ut våra färdigheter till ett klientel såvida inte vi ligger på sofflocket och läser Hänt i veckan.

http://www.youtube.com/watch?v=9TI-YjreFh8&NR=1

kikarbara:

--- Citat från: engelsson skrivet lör 11 okt 2008 14:47:22 ---hihi.,då vart du ju riktigt trendig..mina tonåringar envisas med o ha strumpor i olika färger..då e du tuffare..

--- Slut citat ---

?????? Dina med??? Jag blir galen. Nog för att det är praktiskt då strumpkorgen innehåller mååånga separerade par strumpor, men asså... det är så pinsamt. folk tror snart att vi inte äger två lika strumpor i detta huset, det har spritt sig ner till sexåringen med... och det kan vara hur omaka som helst. Numera spelar det ingen roll längre om det är rätt storlek ens... *gaaah*

ada:
En gång sa jag att jag samlade på udda strumpor, för det kunde ju dyka upp en likadan i nästa tvätt..

Men senare löste jag det hela med att bara köpa likadana enfärgade, grå till en son, svarta till den andra -typ

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion