Allmänt > Fria diskussioner
En nöjd kvinna....
Reggis:
I går så tittade jag mot fönstret i vardagsrummet och där har jag en rätt stor bronstorso av en kvinna. Jag hade balkongdörren öppen och det börjar bli kallt. Plötsligt fick jag för mig att hon fryser och går och hämtar en sjal som jag lägger över axeln på henne och fäster med ett hårspänne. Nu ser hon ut att vara nöjd. Framför allt uppskattar hon det fina hårspännet på axeln i form av en trollslända.
Kanon:
För att inte tala om den fullkomligt underbara radiella sidavbitaren framför hennes lår. Är väl inte den som gjort att hon blivit kort i schalen?
Reseda:
En perfekt "uppblåsbara Barbara" till våldtäktsmän. Hon skulle förstås ha vilat ut i frysrum innan hon läggs mellan lakanen hos dem.
Reggis:
Ja skall denna dam penetreras så får nog våldtäktsmannen vara utrustad med en borr, eller drill som det heter på utrikiska. Får mig att tänka på denna Sarah Palin som ser drilling som den bästa lösningen på klimathotet och vår energiförsörjning.
Ficklampan:
Varför kallas den "radiell" sidavbitare? ???
--- Citat från: Kanon skrivet fre 26 sep 2008 12:18:31 ---För att inte tala om den fullkomligt underbara radiella sidavbitaren framför hennes lår. Är väl inte den som gjort att hon blivit kort i schalen?
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion