Allmänt > Fria diskussioner
Forumnytt: Antikforum har varumärkesskydd!
ada:
han är idel öra, det är rätta takter, tror jag aldrig sett så många flaskor på en gång, vi finnar öppnar en flaska och slänger bort korken jue :) men jag har en sån coantr....coitra.... apelsinlikör som på bilden i kylskåpet
Reseda:
Ser även en flaska av värsta sortens rävgift Galliano på bilden. Dricker man det blir man på pickalurven minsann. Har en flaska, 15 år gammal, stående med en slatt av otyget kvar i. Ska förpassa den till soptunnan så jag slipper hemska minnen.
kikarbara:
--- Citat från: ada skrivet ons 1 okt 2008 23:08:19 ---han är idel öra, det är rätta takter, tror jag aldrig sett så många flaskor på en gång, vi finnar öppnar en flaska och slänger bort korken jue :) men jag har en sån coantr....coitra.... apelsinlikör som på bilden i kylskåpet
--- Slut citat ---
Flaska?? Va?? Menar du inte dunk? :o ;D
Ã…h, nä just det, glömde bort att vi blivit rumsrena de sista tjugo åren och numera nästan är "som svenskar". Så okej, då, vi kanske dricker från flaskor numera... Nästa fråga; bär vi fortfarande kniv?
Reseda:
Vår granne är finska. Hon bär kniv. Senast synlig då hon skar av rabarber ;D
engelsson:
Fast den bar hon nog bara i nödvärn..rabarber kan vara sega motståndare så här års,, ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion