Allmänt > Fria diskussioner

Små och stora barn (och barnbarn)

(1/9) > >>

Jemmifer:
När diskussionen slank över på barn flyttade jag den från tråden om rullbandspelare mmhttp://www.retroforum.se/index.php/topic,947.0.html /Ada

Ett halvår eller så ja ;-) Tiden går sjukt fort, min lilla bebis fyller 1 år nästa månad! Hon var ju nyfödd alldeles nyss, obegripligt minst sagt.

engelsson:
Hrrrrmmm jadu mitt lilla barnbarn är tre..har inte den blekaste aning om hur detta gick till..o att hans mor, min dotter, har blivit 23 år..är totalt obegripligt

kikarbara:

--- Citat från: engelsson skrivet lör  4 okt 2008 10:24:02 ---Hrrrrmmm jadu mitt lilla barnbarn är tre..har inte den blekaste aning om hur detta gick till..o att hans mor, min dotter, har blivit 23 år..är totalt obegripligt

--- Slut citat ---

Min äldsta fyllde 20 förra veckan. ???????? En vuxen man??? Asså... *sväljer*. förstår inte?? han hade de sötaste små fötterna man kunde tänka sig och änglalockar och ..........röst som en ängel. Var kom den här karln ifrån och vart tog det ljuvliga lilla barnet vägen?

(gillar honom skarpt ändå, förstås! Eller ibland i varje fall. Hans lillebror sms-ade mig inatt först vid 02,00, sen vid 02,20 och han ringde vid 02,50, jag vet inte om de var så gulliga just då förstås....Jag får väl vara smickrad över att de saknar mamma en fredagnatt när de är ute på galej.)

engelsson:
Ja kan man fatta att man inte fattar o släppa taget...fniss. min 22 årige store drummel har en flickvän som pluggar på Gotland..o nu klurar sonen som bäst på hur han ska, på skonsammaste vis, berätta för sin mor att han tänker flytta dit. *fnissar glatt* jag tänker då inte ta honom ur denna våndan..icke då*ruskar bestämt på huvudet*

ada:
På tal om nattliga sms och så.... jag hade lovat att hämta från Smögens studentfirande och jag sa kl 02 för att vara modern och tillåtande (inte komma med nåt pinsamt som att då sköter ni er och så hämtar jag kl 24 inte en minut senare) men vad händer, efter 12snåret kommer det första smset om jag var på väg snart eller så? ... smålog för mej själv ooch förstod precis hur det var, när man börjar få nog av att härja runt sådär, och tycker det är dags att komma hem... körningen tog en timma en väg så klockan blev nästan 2 i slutändan, och tre trötta unga män som ju faktiskt inte var så stora och kaxiga längre, framåt småtimmarna, kom hem till sina pojkrumssängar.

Men storlek 46 är väl lika gulligt som storlek 17? När det sitter på ens lille son :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion