Allmänt > Fria diskussioner
Små och stora barn (och barnbarn)
Reggis:
Ser att du varit ute igen och snott avloppsrör Kanon. Är det Kävlinge som är drabbat?
kikarbara:
--- Citat från: Moses skrivet sön 5 okt 2008 19:27:45 ---Jag avskyr att kallas "mogen",
--- Slut citat ---
M.O.G.E.N, detta förfärliga sätt att beskriva åldrande. Hallå, Bananer mognar. Och vi vet ju hur det går med dem, eller hur? De mjuknar, och blir bruna innan de skrumpnar ihop i ett hörn, precis när de varit som bäst. Nä, för sjutton gummor, vi får fasen i mig Bouquet, blir vintage, har bättre eftersmak som vilken vinare som helst, eller som ostar, bättre och bättre med åldern och så kommer folk och drar in bananer mitt i alltihop. Huvvamig, sicket folk det finns.
Kanon:
Garderob ..där står global. Det ett musikinstrument, väl brukat av någon som har bambu in på knutarna, pluss ett skäkteträ.
Man vill ju skapa en miljö där retro härskar, lite skit i hörnorna med andra ord.
Kanon:
Det var det sista avloppsröret just i Kävlinge.
Reggis:
Jo jag vet att det finns en belöning uppsatt på den som kan gripa Kanon död eller levande i Kävlinge när han likt en mullvad plundrar detta Skånska samhälle på deras avloppsrör.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion