Allmänt > Fria diskussioner

Vad får ditt hjärta att göra krumsprång? (inom retro)

<< < (2/4) > >>

ada:
Jag är med er, men jag tänkte liksom lite mer specifikt på någon eller några prylar som är nästan lika bra som att vända sej om i sängen och se att hjärtevännen ligger där och snusar (somliga av oss kompenserar..:))

(jag tog mej en tur till Antikladan i Lilla Edet idag, ni ska få ert lystmäte på 50-tal om en stund)

Edit: vore bra om jag såg riktigt, och inte tappade bokstäver jämt

engelsson:

--- Citat från: kikarbara skrivet sön  5 okt 2008 11:46:12 ---Den här fick jag in i... om det var i torsdags. En blå tapetrulle med dunderklumpen, jag skrek rakt ut... och sen när inlämnare åkte satte jag mig rätt ner på rumpan och bara njöööt lääänge av den. Har stoppat in den i ett skåp, och skall ta mig en rejäl funderare på den. Har en tanke men då behöver jag hitta fler färger av den här... och hur lätt är det att hitta fler varianter på en rulle jag inte hade i min vildaste fantasi att jag skulle få in någonsin? Mitt hjärta slog många extravolter. Förstår om ingen förstår varför jag gillar den här.... (jag har tyvärr gula ljusrör precis ovanför min disk så bilderna blir "gul-bruna" där. Den är INTENSIVT blå i verkligheten).

--- Slut citat ---
Hihi kikarbara jag kan se dig sitta o förlora dig i tapeten..jag älskar oxå Dunderklumpen så jag förstår dig..

Kanon:
 Då kommer det bilder på riktiga höjdare, får jag be om absolut tyyysssstnad.

Reggis:
Oj, du har ett par!! Det är alltid roligare med par.

Kanon:
Satsade på triss men tyvärr.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion