Allmänt > Fria diskussioner

Ada

<< < (5/7) > >>

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet tis 14 okt 2008 17:04:12 ---Termometerfixeringen får stå för dom själva :)

--- Slut citat ---

Hm, jag undrar om det är termometern som är fixeringen i sig eller om det är objektet man stoppar upp termometern i?

Efter alla söner jag har i huset som turas om att roa sig högljutt med alla sorters utrop, så börjar jag inse att jag själv aldrig släpper det här stadiet jag heller...  ;D

Reggis:
På tal om bakar Kanon så måste jag säga att det finns inget som är så tragiskt som en glyttig bak. Men att applicera en termometer från Ada i baken för temperaturmätning är närmast att betrakta som en njutning av högsta klass. Kan man därtill smutta på ett glas vin under mätprocessen så är det närmast fullkomligt. Det är betydligt bättre än när Kanon skjuter lösplugg med kanonen.

Vill samtidigt visa på vådan av för sparsamt matintag, se här vad som händer.
.

Kanon:
 Jag märker att där är det livat när dom (sönerna) är uppstoppade.

ada:
Hörni barn, det finns ett intressant objekt på Antikforum som kan passa er att lämna ett utlåtande om
http://antikforum.eu/index.php/topic,104.0.html

kikarbara:

--- Citat från: Kanon skrivet tis 14 okt 2008 20:31:02 --- Jag märker att där är det livat när dom (sönerna) är uppstoppade.

--- Slut citat ---

Men duueh! Kanon! Jisses varför har jag aldrig tänkt på att stoppa upp dem när jag tröttnar? Frågan är bara vart jag skall stoppa upp dem?? Vart kan man lätt placera ett par nästan tvåmetersfigurer... en trekvartsfigur och en minifigur när andan trycker på??

Vi har iofs ett vindshål i taket på övervåningen... funkar det tror du?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion