Teknik & mekanik > Annat tekniskt och mekaniskt
Snapphane grill från Nils-Johan
Vince:
--- Citat från: convallaria skrivet mån 27 okt 2008 22:25:26 ---En sån har jag. Den tänkte jag lägga ut på Tradera endera året, men man kanske skulle grilla lite själv först. Du kanske kan svara Vince om det ska vara en nätsladd också, eller bara den däringa elmotorgrejen?
--- Slut citat ---
Det ska vara nätsladd till både grillen och elmotorn som roterar spettet.Elmotorn för spettet är en separat liten svart dosa som inte har nått med elförsörjningen till själva grillen att göra.
MVH Micke
convallaria:
Hmm, förstod det. Då saknar jag nätsladd till själva grillen, men det borde inte vara omöjligt att få tag i. är väl samma som till gamla brödrostar och våffeljärn. Nån som har en sladd över?
engelsson:
Köpte en kokbok från Nils johans provkök i hopp om bilder på deras olika produkter..men den visade sig vara helt riktad till innehavare av snapphanegrillen :(
engelsson:
Vince..har du provat din grill ännu..jag väntar med spänning på posten de närmaste veckorna,,köpte en sk Stor Snapphanegrill..nu undrar jag om det är samma som din..har även en mindre modell hemma men den har inget roterande spett..vet du hur många modeller o storlekar den gjordes i ?
Vince:
--- Citat från: engelsson skrivet tor 20 nov 2008 18:05:49 ---Vince..har du provat din grill ännu..jag väntar med spänning på posten de närmaste veckorna,,köpte en sk Stor Snapphanegrill..nu undrar jag om det är samma som din..har även en mindre modell hemma men den har inget roterande spett..vet du hur många modeller o storlekar den gjordes i ?
--- Slut citat ---
Nu tog du mig allt på sängen.Jag har alltid bara trott att det finns en storlek och en modell?Det roterande spettet är ett tillbehör och det står inget i mina broschyrer om att det ska finnas olika storlekar på grillarna.
Har inte prvat min änn,det är lite fle årstid för grillat tycker jag så jag väntar till i sommar iallafall,man måste få rätt känslan =D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion