Allmänt > Fria diskussioner
Frakta en 50-tals musikmöbel från Uppsala till Jönköping?
engelsson:
Men möbeln var skithäftig ;)
Vince:
--- Citat från: engelsson skrivet tor 30 okt 2008 22:16:37 ---Men möbeln var skithäftig ;)
--- Slut citat ---
Jo den är ju det,and I wan´t it bad...
ada:
Men du Vince, du ska inte reta upp dej, det är det vår lilla Reggis går igång på, ta några djupa andetag och nonchalera.
Resedas lilla bil lär familjen kalla för "kundvagnen", min kallas för "lingonbilen", leksaker jovisst, men man har råd att betala bensinen och åka långt ;)
Och din möbel har ju ovanligt skarp och tydlig 50-talsstil, vilka ben! Så jag tror den är värd sitt pris och mer därtill
Min egen är bara en simpel Philips, vad är detta för märke?
(Min är presenterad här http://www.retroforum.se/index.php/topic,1430.0.html, och är dessutom filmad www.retroforum.se/xxx/Philips_AG1000R.wmv)
JR:
Jättesnygg! En sån skulle jag gärna oxå ha, har itne sett den varianten förut. Vad är det för märke/årsmodell?
ada:
--- Citat från: ada skrivet fre 31 okt 2008 00:02:29 ---Men du Vince, du ska inte reta upp dej, det är det vår lilla Reggis går igång på, ta några djupa andetag och nonchalera.
Resedas lilla bil lär familjen kalla för "kundvagnen", min kallas för "lingonbilen", leksaker jovisst, men man har råd att betala bensinen och åka långt ;)
Och din möbel har ju ovanligt skarp och tydlig 50-talsstil, vilka ben! Så jag tror den är värd sitt pris och mer därtill
Min egen är bara en simpel Philips, vad är detta för märke?
(Min är presenterad här http://www.retroforum.se/index.php/topic,1430.0.html, och är dessutom filmad www.retroforum.se/xxx/Philips_AG1000R.wmv)
--- Slut citat ---
Jag retar upp mig på folk som Reggis och jag drar mig inte för att säga det.
Jo just den "spot on" riktiga 50-tals designen var det jag föll för på den här möbeln,måste ha den ;D
AB Gylling & Co är det som tillverkat den om jag förstått det hela rätt,tillverkningsår vet jag däremot inte.
MVH Micke
edit: inlägget står i mitt namn nu när jag rensat tråden från tjafs, men det är Vince/Micke som skrivit
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion