Allmänt > Fria diskussioner

Hallå gullet!

(1/4) > >>

Kanon:
 Bor du i Göteborg, jag har några ärende som behöver uträttas.

ada:
Hmm, vem har lovat dej att spara den bilden och lägga ut? :) Inte gbg här,  8 mil dit. Är det du som ska åka dit eller vill du ha nån att uträtta dina ärenden kan du fråga JJ kanske. Han ränner ändå omkring på loppisarna :)

Kanon:
 När men Ada då, det är mycket diskutabelt om det är din bild eftersom jag har fotograferat den själv. Så du får ta bort den sura gubben. Kom igen med en glad gubbe.

Nä faktum är att jag såg ett Kvins som var så likt Dig på tv i dag, hade orange hår och intervjuades ang. brand i G...
 Men det är klart att du kan ha en dubbelgångare, på den tiden det begav sig så fanns det folk som kunde svära på att jag jobbade på posten i Hälsingborg och int tusan gjorde jag det.

ada:
Det är min gamle kompis AnnBritt Sirestam har den immateriella upphovsrätten som fotograf, hur mycket du än försöker med att du fotograferat av bildskärmen när jag hade bilden utlagd.

Eller får du rätten till MonaLisa när du fotograferar henne i Louvren?

(sen var det glada gubbar hela tiden om du kollar närmare :))

Kanon:
 Var det du som intervjuades?

Det är klart att jag få rätten till MonaLisa om jag tagit bilden på mitt sätt och det har jag. Du ser vilka förskönande åtgärder jag trollat fram.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion