Allmänt > Fria diskussioner
Killar för faan inte kloka.
Reggis:
Aha, Reseda ligger som vanligt före oss Kikarn. Hon har konstaterat att män bör omhändertas för att orsaka minsta möjliga skada för sig själv och andra. Hon är en militant feminist i Ireen von Wachenfeldt anda och anser att â€män är djurâ€. Undrar om hon förvarar sin nyttiga man i en djurbur? Han kanske kan svinga sig i lianer som en apa, vem vet, och roa besökare med sina konster som att byta bildäck under publikens jubel.
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet ons 5 nov 2008 19:58:10 ---Aha, Reseda ligger som vanligt före oss Kikarn. Hon har konstaterat att män bör omhändertas för att orsaka minsta möjliga skada för sig själv och andra. Hon är en militant feminist i Ireen von Wachenfeldt anda...
--- Slut citat ---
Om inte annat så kan jag starkt ifrågasätta frivilligheten om man frihetsberövar sina män genom ett omhändertagande... ;) *vinkar till Reseda*.
Domino:
:) :)
--- Citat från: kikarbara skrivet ons 5 nov 2008 20:13:11 ---Om inte annat så kan jag starkt ifrågasätta frivilligheten om man frihetsberövar sina män genom ett omhändertagande... ;) *vinkar till Reseda*.
--- Slut citat ---
Tilläggas bör att min kille varken kräver eller vill att jag ska vara med vid däckbyte, han åker till en verkstad så får de byta däcken i stället! Han tillhör kanske en minoritet av det manliga könet?!
Reggis:
Det kallar jag service Domino. När sommardäcken skall på så får min kille köra min bil till däckverkstaden åt mig. Jag brukar också köra själv till verkstaden men min kille ville byta innan jag åkte och det var på kvällen och jag skulle åka nästa dags förmiddag så det fanns inte tid till verkstad.
Moses:
Min man brukar säga om sitt eget kön: "Skit att ha och fan att vara utan."
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion