Allmänt > Fria diskussioner

Hallååååååå någon där??

<< < (7/10) > >>

engelsson:
Förbaskat oxå..känner en obehaglig lust o börja baka en massa klenäter o pepparkakor o lussekatter o finska julstjärnor..du e smittsam Reseda...jaja det blir som vanligt i år alltså..en massa julstök..men jag vart kaxig en stund i alla fall.  ;)

gitzie:

--- Citat från: engelsson skrivet fre 14 nov 2008 22:18:53 ---Förbaskat oxå..känner en obehaglig lust o börja baka en massa klenäter o pepparkakor o lussekatter o finska julstjärnor..du e smittsam Reseda...jaja det blir som vanligt i år alltså..en massa julstök..men jag vart kaxig en stund i alla fall.  ;)

--- Slut citat ---
ICKE... här bakas min själ inte vare sig klenätter eller pepparkakor. Jag bugar och niger för alla de som gör det, mest i tacksamhet över att jag slipper  ;D

engelsson:
Jomen när man nu e så förbålt korkad att man tillvant sina små telningar till alla dessa traditioner..o nu har vi en ny generation på tillväxt..en liten man på tre år vid namn Zac travade in här idag o undrade när han o mummi skulle baka pepparkakor..för det hade min förrädiska dotter upplyst sin son om att det var brukligt i detta huset..så även om jag kör med gradvis avvänjning på de egna..så vem kan motstå en Zac..jag frågar bara :-\

guygil:
Ja jag kan INTE stå emot honom

convallaria:
och julgardinerna?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion