Allmänt > Fria diskussioner
Hatar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reggis:
Det är ju som att inte hugga direkt på loppis, det gör man alltid. Att ta en repa och fundera är som att avstå för då hugger någon annan. Man skall alltid vara som en kobra. Se man någon som är ute efter samma pryl, ner med klacken på vederbörandes fot så är de sysselsatta tills man hunnit hugga prylen. Ibland går det riktigt illa, en gång var de tvungna att tillkalla ambulans efter en stamp av mig. Men â€jag bad så hemskt mycket om ursäkt†när jag gick därifrån med prylen samtidigt som jag avslutade det hela med en lip. Det var för övrigt en girig handlare så det är ingenting att tycka synd om.
JR:
Jo, brukar nog vara mera på hugget och inte göra bort mig sådär även om jag inte tar till fysiskt våld...
Reggis:
Jag säger alltid: "Lyckas du inte så har du använt för lite våld." Det är bara att öka våldet så löser det problemet. Har någonsin en död människa ställt till problem för dig? Nej där ser du.
Sussieh:
--- Citat från: Reggis skrivet sön 9 nov 2008 22:38:28 ---Jag säger alltid: "Lyckas du inte så har du använt för lite våld." Det är bara att öka våldet så löser det problemet. Har någonsin en död människa ställt till problem för dig? Nej där ser du.
--- Slut citat ---
haha...ja den kommentaren var bra :D
Fjoll:
..och när det gäller andra saker, ex vis datorer eller kopiatorer som inte vill, kan du kallt säga "work or die", det brukar funka, åtminstone för mig.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion