Allmänt > Fria diskussioner
Glöm inte Limpan idag!
Tallen:
--- Citat från: JR skrivet tor 13 nov 2008 23:03:23 ---Reggis skulle säkert funka där. Borde dock undvika att få med orsakande av fysiska smärtor på andra intressenter för samma objekt på film :) (med en annan tråd i färskt minne)
--- Slut citat ---
Jag tror att det skulle blir en väldigt underhållande programserie om Reggis kör med den stil hon proklamerat här i forumet ;D
Jag skulle garanterat sitta bänkad varje gång programmet gick :D Vilket nytänkande! Frågan är väl om något produktionsbolag skulle vilja ta risken med en så framfusig programledare ;)
engelsson:
Hihi,,ja jag hade garanterat inte missat ett enda program..
kikarbara:
jaaa-du reggis, vi har redan bänkat oss och om du vill lyfta antikdeckarna mot tittarrekord så är det inte mycket annat för än att du får lov att skicka den där ansökan?
gitzie:
--- Citat från: Reggis skrivet fre 14 nov 2008 09:31:25 ---jag tror inte jag skulle passa. Jag är alldeles för oborstad och vulgär i mitt sätt.
--- Slut citat ---
Sällan snäckan......det är din attityd som du gärna kör med. Har man läst mycket som du har skrivit och dessutom läst "mellan raderna" hittar man en intelligent tjej som med största sannolikhet har kapaciteten att vara precis den som ett sådant program behöver. :-*
Reseda:
NÄR kommer programmet med dig Reggis? Det är vad som behövs för att rycka upp tittarsiffrorna till skyhöga.
Sitter som klistrad jag också!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion