Författare Ämne: Frakta en 50-tals musikmöbel från Uppsala till Jönköping?  (läst 12895 gånger)

Wanja

• Global moderator
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 029
  • Knåpar vidare med min butik i Stockholm
    • Visa profil
    • Wanjas Vardagsrum
SV: Frakta en 50-tals musikmöbel från Uppsala till Jönköping?
« Svar #15 skrivet: sön 2 nov 2008 16:50:35 »
Vince, jag kan tänka mig att ta med möbeln nästa gång vi åker neråt, mot bensinpengar :) Bor i Stockholm, så det blir en liten extrasväng uppåt... Vet inte riktigt när vi åker nedåt, men defifitivt inom 2 veckor eftersom vi ska hämta upp prylar i Jönköping & Munka-Ljungby samt leverera till Kristianstad och Göteborg. Hör av dig om det är intressant!
MVH
Wanja

Vince

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 241
    • Visa profil
« Svar #16 skrivet: sön 2 nov 2008 21:34:19 »
Vince, jag kan tänka mig att ta med möbeln nästa gång vi åker neråt, mot bensinpengar :) Bor i Stockholm, så det blir en liten extrasväng uppåt... Vet inte riktigt när vi åker nedåt, men defifitivt inom 2 veckor eftersom vi ska hämta upp prylar i Jönköping & Munka-Ljungby samt leverera till Kristianstad och Göteborg. Hör av dig om det är intressant!
MVH
Wanja

Det verkar som det kommer att lösa sig med frakten trots allt men skulle det köra ihop sig så får du gärna hjälpa mig med att frakta ner den om det inte är till nått besvär.Den var mindre änn jag först trodde förstod jag nu när jag fått måtten på den.

MVH Micke

Vince

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 241
    • Visa profil
« Svar #17 skrivet: tis 11 nov 2008 23:34:17 »
Nu är den på väg neråt med destination Jönköping  ;D

engelsson

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 601
    • Visa profil
« Svar #18 skrivet: ons 12 nov 2008 08:38:15 »
Härligt...då ser jag fram emot en radda bilder då du fått den på plats.. :D