Författare Ämne: Finns du? Person att intervjua i Skåne, Blekinge, Västra Götaland el Stockholm.  (läst 12199 gånger)

Vince

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 241
    • Visa profil
Tror nog att de många ur den lite "finare handeln" såsom anitkhandlare springer på loppisar och shoppar såsom reggis beskriver så speciellt ovanligt är det inte,jag handlar likadant dock bara när tillfället dyker upp framför näsan på mig och jag vet vad jag har i handen och det kostar en spottstyver,vem gillar inte att fynda?

Hela programmet antikdeckarna går ju ut på den shoppingmetoden,att tjäna mest pengar för minst pengar,sen om det är riggat eller inte för TV:s skull är ju en annan sak.

MVH Micke

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Det är väldigt vanligt. På gammla Skäret stod man tillsammans med fina gatan för och komma in en halvtimme innan.

lurv

  • Juniormedlem
  • **
  • Antal inlägg: 76
    • Visa profil
Får man komma med ett tips? Swinghunny som är medlem här (eller iallafall var) har nog en av de mest roliga och ovanliga samlingarna jag har stött på :-) Hon är en tjej i 20-års åldern som samlar på barnvagnar, sista noteringen jag såg från henne så var hon uppe i 147 st! Hon har vagnar från 20-30-talet och framåt samt att hon har en hel del roliga historier om hur hon har kommit över vissa vagnar :-)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Låter spännade. Hur kommer man på att samla på barnvagnar. En rätt utrymmeskrävande samlande. Jag samlar på korgar och det är rätt utrymmeskrävande men det här är värre.

Blev det inga mer frågor lolloise?

lolloise

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 3
  • Designintresserad frilansskribent
    • Visa profil
    • Personlig hemsida
Ska se om jag kan kontakta Swinghunny, verkar vara en spännande samling, helt klart.

Nästa fråga: Fynden verkar vara viktiga för er, känslan att hitta något som egentligen är värt mer. Då undrar jag vad ni helst "fyndar" alternativt vad ni samlar på? Behöver ju inte vara samma saker där.

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
Ska se om jag kan kontakta Swinghunny, verkar vara en spännande samling, helt klart.

Nästa fråga: Fynden verkar vara viktiga för er, känslan att hitta något som egentligen är värt mer. Då undrar jag vad ni helst "fyndar" alternativt vad ni samlar på? Behöver ju inte vara samma saker där.

behövs det så har jag swings mailadress, jag lämnar inte ut den men kan vid behov förmedla din samt en hälsning.

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
Hej alla! Är tillbaka efter min timeout, var en sväng på psyket men är tillbaks igen

Vince

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 241
    • Visa profil
Hej alla! Är tillbaka efter min timeout, var en sväng på psyket men är tillbaks igen

Ok?

gitzie

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 888
    • Visa profil
Hej alla! Är tillbaka efter min timeout, var en sväng på psyket men är tillbaks igen
Trevligt att du är tillbaka :)
There is just a slight difference between "hobby" and "mental illness" ;o))