Allmänt > Fria diskussioner
Bra TV-program
nisse 8:
Jag vill inte ha några stjärnor alls, jag vill ha nissar ::)
Jag ser det som verkar intressant när jag zappar runt.
Reggis:
Får man välja annat än stjärnor så jäklar. Då vill jag ha guldmynt eller varför inte diamanter. â€Diamonds is the girls best friendâ€, jag har bestämt mig, 5 diamanter skall det vara och de skall vara stooora, inge sneakdiamanter utan på några karat per styck.
Jag tittar in i morgon igen för at se på mina fina diamanter. Sen tycker jag Hjältemedlem låter lite fjuttigt. Skulle helst se titeln Hedersmedlem eller varför inte Generalsmedlem eller lite lättsammare varför inte Generalissimo eller eftersom jag är kvinna blir det Generalissimö. Ja så var det klart, Reggis, Generalissimö och under det 5 diamanter.
Tackar på förhand.
JJ:
För er som inte har sett "Sköna gröna hem" på Kanal 9 kl 21-22 på Onsdagar så är det sevärt.
Nastamuumio:
Har ingen teve och saknar den bara vid de sporadiska tillfällen då det sänds nån dokumentär av Tom Alandh.Numera finns de ju tillgängliga via SVT play på webben så saknaden är obefintlig.Fuskar dock med text-TV-läsning via webben.
Fjoll:
Ikväll är det deckare igen. Wallander. Har både sett och läst men det är ett ypperligt tillfälle att stryka till. Alltså stryka kläder och ha klädvård. Som jag sa så har jag svårt att sitta still o titta men ge mig en bra ångstation och en likaledes bra strykbräda så kan jag stå i timmar. Det är faktiskt riktigt trevligt att stryka, bara man har en bra deckare el thriller att titta på. På tal om det, någon som sett Mamma Mia. Eftersom jag inte är något riktigt Abba-fan så hade jag tänkt passa den filmen men dottern envisades. Det är jag glad för, det var en film att bli glad av.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion