Allmänt > Om Retroforum
Bifoga bild
Moses:
Nu ska jag bekänna; jag förstår inte ett skvatt av vad ni pratar om!
Som en robot gör jag vissa saker (som min son lärt mig) för att t ex förminska bilden, men jag har ingen aaaning om varför jag gör vad =). Innan jag dör ska jag gå en kurs och lära mig varför man gör vissa saker för att få andra att hända...
Men, jag är såå imponerad av alla som inte bara svänger sig med termer, utan som också får det att fungera!
engelsson:
Hihihihi ;D Moses...jag tycker om dig..du är en modig dam...jag fattar heller ingenting.,..men vågar knappt erkänna det.. ;)
Jemmifer:
Vad kostar modulen som gör bilderna lagom stora automatiskt? Jag kan sponsra Ada med en spänn eller två ;D
ada:
Ã…h tack snälla, jag ska kolla hur det ligger till med det hela och jaga fler sponsorer om det är kostsamt
Nastamuumio:
Har i min ägo två högst udda tekoppar som jag är tjugosjunde innehavaren av.De är ett vandringspris som skänktes av en känd porslinsfabrik för trettio år sen till nattorienteringstävlingen Tekannan som går parallellt med Novemberkåsan.En tandem-eller mixedtävling där man orienterar och går i mål i par.I grunden är det en känd serie som helt enkelt försilvrats och förgyllts eftersom någon av de två rent tekniskt kommer före den andra i mål.Den ena ger den andra så att säga eller snarare DET ena ger det andra.
Priset blir mitt/vårt för evigt nästa år och jag undrar såhär i lite skymundan från den reguljära porslinstråden om nån vågar sig på en gissning vad de kan vara värda?
Finns det alls en efterfrågan på såhär udda saker?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion