Författare Ämne: Fyrklövern/Kalevalan koru  (läst 19706 gånger)

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Fyrklövern/Kalevalan koru
« Svar #30 skrivet: lör 6 dec 2008 18:20:17 »
  Kikarbara din stygging ;) Får jag påminna damen om att det e hon som har planer o bosätta sig däroppe :o...o då hoppas jag de sticker dig....hårrrrrrttttt ::) ;)
 

Hm, OM jag någon gång bosätter mig däruppe skall jag lära mig allt om myggornas optimala ekosystem och hur man skapar en articifiell och så skall jag skicka en koloni till dig per post! =)!

engelsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 601
    • Visa profil
SV: Fyrklövern/Kalevalan koru
« Svar #31 skrivet: lör 6 dec 2008 18:27:51 »
Hrrrmmmmmmmmmhhfffpppptttttt..du har verkligen hittat min svaga punkt...jag formligen haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatar mygg...såååå nu har jag erkänt..suck..snälla söta kikis..skicka inga hit..hmmmmm kanske du e mutbar..om jag slipper myggen så skickar jag en extraktpåse för sima åt dig*ler övertygande*

guygil

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 102
  • Samlar glasugglor
    • Visa profil
SV: Fyrklövern/Kalevalan koru
« Svar #32 skrivet: lör 6 dec 2008 18:31:10 »
jag vill inte heller ha hit mer mygg än de som finns här

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Fyrklövern/Kalevalan koru
« Svar #33 skrivet: lör 6 dec 2008 20:36:04 »
Hrrrmmmmmmmmmhhfffpppptttttt..du har verkligen hittat min svaga punkt...jag formligen haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatar mygg...såååå nu har jag erkänt..suck..snälla söta kikis..skicka inga hit..hmmmmm kanske du e mutbar..om jag slipper myggen så skickar jag en extraktpåse för sima åt dig*ler övertygande*

 ;D Du behöver inte skicka någon extrapåse Sima till mig denna gång, kunskapen om din akilleshäl behåller jag tills jag behöver den... kan ju komma till pass. Antecknas genast i min "bra-att-veta-vid-behov-"lista.  ;D ;D :-*

engelsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 601
    • Visa profil
SV: Fyrklövern/Kalevalan koru
« Svar #34 skrivet: lör 6 dec 2008 21:36:30 »
Varför e jag så otroligt orolig för just det tror du????  :D

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Fyrklövern/Kalevalan koru
« Svar #35 skrivet: lör 6 dec 2008 21:40:17 »
Varför e jag så otroligt orolig för just det tror du????  :D

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :P

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Fyrklövern/Kalevalan koru
« Svar #36 skrivet: mån 8 dec 2008 20:38:09 »
Vad är det för djävla agrarromantik man får läsa här? Har vi fått några nya Vilhelm Moberg på halsen? Känns skönt när Kikarn tar ner er på jorden. MYGGOR var ordet.

Annars så tycker jag inte alls att proportionerna är konstiga på något sätt. Koppen är hög och jag tycker att den tillsammans med fatet utgör ett fint ekipage, hoppla och in med lite Kosken i kaffet.

Margot

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 268
    • Visa profil
SV: Fyrklövern/Kalevalan koru
« Svar #37 skrivet: mån 8 dec 2008 21:03:51 »
Det var nog intressant att få läsa fakta om denna Kalevalakoru/Fyrklöverkopp, för den var för mig helt okänd.Bedrövligt är det dock, när var och varannan tråd övergår till chat,som här, om rågbröd,torrkött,renkött,myggor mm....
Det finns ju uppe i spalten en skild chat-ruta för sådant.

engelsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 601
    • Visa profil
SV: Fyrklövern/Kalevalan koru
« Svar #38 skrivet: mån 8 dec 2008 22:26:43 »
Nåja...erkänner urspårningen..sorry Margot  :-[..men vad Reggis anbelanger..sååå för det första knappast Moberg ???..möjligtvis Linna då ::)..för det andra--look who is talking..urspårningens mästarinna :D o Ada sist då..skall heligt lova o försöka hålla mig till ämnet hädanefter..

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Fyrklövern/Kalevalan koru
« Svar #39 skrivet: mån 8 dec 2008 23:48:53 »
Det var nog intressant att få läsa fakta om denna Kalevalakoru/Fyrklöverkopp, för den var för mig helt okänd.Bedrövligt är det dock, när var och varannan tråd övergår till chat,som här, om rågbröd,torrkött,renkött,myggor mm....
Det finns ju uppe i spalten en skild chat-ruta för sådant.

Det var ju tråkigt att vi upplevdes som störande Margot. Det var absolut inte en avsikt, beklagar verkligen detta. Jag skall sluta störa framöver, på hedersord.