Teknik & mekanik > Annat tekniskt och mekaniskt

Ibland letar man prylar från fel ände...

<< < (3/3)

gusten:
Skönt med lite förståelse här i världen. Jag har bara fått spott och spe för min volta dammsugare, klädd i krokodilskinnsimitation,tygklädd slang och vackert kromade munstycken. Kommer från ett unkarlshem där förre ägaren var mer intresserad av brännvin än städning  ::)

kikarbara:

--- Citat från: gusten skrivet ons 23 jun 2010 13:02:27 ---Skönt med lite förståelse här i världen. Jag har bara fått spott och spe för min volta dammsugare, klädd i krokodilskinnsimitation,tygklädd slang och vackert kromade munstycken. Kommer från ett unkarlshem där förre ägaren var mer intresserad av brännvin än städning  ::)

--- Slut citat ---
Bästa stället att överta en damsugare ifrån, den torde vara väl vårdad och knappt använd?  ;D

brodertuck:

--- Citat från: gusten skrivet ons 23 jun 2010 13:02:27 ---Skönt med lite förståelse här i världen. Jag har bara fått spott och spe för min volta dammsugare, klädd i krokodilskinnsimitation,tygklädd slang och vackert kromade munstycken. Kommer från ett unkarlshem där förre ägaren var mer intresserad av brännvin än städning  ::)

--- Slut citat ---
  ;D Tack för det garvet!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion