Teknik & mekanik > Datorer, spelmaskiner o dyl

Säljes: Nintendo 8-bit & Super Nintendo

<< < (2/2)

ada:
Men jag som sålt Zeldaguiden och Super mario kart... Hade jag vetat att du ville ha...

Vince:

--- Citat från: ada skrivet mån 15 dec 2008 18:57:04 ---Men jag som sålt Zeldaguiden och Super mario kart... Hade jag vetat att du ville ha...

--- Slut citat ---

De var ju dumt Ada  :( Du har inget annat kul liggandes då??

ada:
Några Nintendo Magazine tror jag ligger kvar i serietidningslådan, skicket vet jag däremot inte hur det är.

Har två trasiga SNEShandkontroller som ligger i de nyare handkontrollernas små kartonger (snopet att jag hittade dem efter jag sålt konsollkitet) Tänkt att de nog är gångbara på Tradera dels som reservdels... dels för kartongen.

Jo sen finns en tomkartong till SNES Aladdin :) La undan kartongen så den inte skulle bli mosad, sen bytte nån bort spelet mot ett annat. Också nåt man nog kan kränga på tradera. Tomkartongen alltså





Vince:

--- Citat från: ada skrivet lör 20 dec 2008 14:36:57 ---Några Nintendo Magazine tror jag ligger kvar i serietidningslådan, skicket vet jag däremot inte hur det är.

Har två trasiga SNEShandkontroller som ligger i de nyare handkontrollernas små kartonger (snopet att jag hittade dem efter jag sålt konsollkitet) Tänkt att de nog är gångbara på Tradera dels som reservdels... dels för kartongen.

Jo sen finns en tomkartong till SNES Aladdin :) La undan kartongen så den inte skulle bli mosad, sen bytte nån bort spelet mot ett annat. Också nåt man nog kan kränga på tradera. Tomkartongen alltså

--- Slut citat ---
har helt glömt bort den här tråden ju haha.Nintendo magazinet kan ju va intressant beroende på vilka nummer det är och skicket.
"Två trasiga handkontroller i de nyare handkontrollernas låda"??Vad är det för lådor,är det till snes handkontroller?

Edit: ada fixat citattecken till rätt plats

ada:
Ja kartonger till sneshandkontroller

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion