Allmänt > Fria diskussioner

VINTERDÄCK!!

<< < (2/4) > >>

kas:
 Man brukar säga: Vad är det för skillnad på en elefant?  :-*
Jag har en omgång sommarhjul+ en omgång vinterhjul liggande och så länge vi har skutten så kommer dom aldrig mera på! 8)

brodertuck:
Skillnaden på en elefant?  Han kan varken cykla.

Ã…retruntdäck? Been there, done that, was't impressed!
Som alltid när det är fråga om en kompromiss så bli det inte någon optimal lösning.
En bäddsoffa är, vanligtvis, inget skön att sitta i, och heller ingen bra säng.
Detsamma med allrounddäck, men åker man femhundra mil om året i stadsmiljö så är det ett alternativ.

convallaria:

--- Citat från: brodertuck skrivet ons 10 okt 2007 15:33:22 ---Som alltid när det är fråga om en kompromiss så bli det inte någon optimal lösning.

--- Slut citat ---

För att inte tala om tvättmaskin och torktumlare i ett: tvättar inte, torkar inte. You always get what you pay for...

ada:
Jag vill i alla fall byta mellan sommar- och vinterdäck, det känns bättre så, man klarar sej bättre i riktigt vinterväglag, det hamnar jag i emellanåt, och det är gott att byta till sommardäcken och få en tyst och fin gång på bilen på våren (fast jag blev väl pålurad två dubbfria vinterdäck att ha som sommardäck fram på fiestan som jag väl inte har så länge till, tycker det slirar lite vid regn ibland)

änglautanskor:
Hmmmm!!!

Succck !! Jag själv ska gå i ide i vinter,känner mig ganska knubbig och go ikväll .
När vi ses i April nästa år ,så är jag smärt och utvilad.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion