Författare Ämne: Röstar på Team Hanna i Körslaget.  (läst 21238 gånger)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #30 skrivet: ons 14 jan 2009 13:48:01 »
Topic vänner :) (hålla sej till ämnet)

Har nu spanat in Körslagets webbsidor, sparar att se på sista programmet tills jag får låna dator med stor skärm och högtalare (titta gratis en vecka ser jag), men jag ska berätta att jag måste ju heja på Erik, uddevallasonen, som gått i samma skola två klasser över min äldsta son, särskilt då ingen annan gör det.

Måste berätta att snygg-eriks pappa -av de något ironiska eleverna döpt till snygg-sven- är lärare till son 2 och minsann har hälsat på mej :)


« Senast ändrad: ons 14 jan 2009 15:25:59 av ada »
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Sussieh

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 222
    • Visa profil
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #31 skrivet: ons 14 jan 2009 15:13:02 »
ada testar sussiehs konto

Sussieh

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 222
    • Visa profil
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #32 skrivet: ons 14 jan 2009 16:09:58 »
ada testar sussiehs konto
Tjoho..nu kom jag in alldeles själv  ;D ;D

gitzie

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 888
    • Visa profil
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #33 skrivet: ons 14 jan 2009 16:59:48 »
Måste på tal om Snygg-Erik berätta att en god vän till mig är mycket svårt sjuk och genomgår just nu plågsamma behandlingar med jämna mellanrum. I fredags fyllde hon år och på kvällen ringde telefonen hemma hos henne. I luren fanns Eriks kör som sjöng för henne och grattade. En god vän till en god vän till henne finns med i hans kör :)
Gissa om det förgyllde hennes dag ;) DÄR har han en suporter  ;D
There is just a slight difference between "hobby" and "mental illness" ;o))

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #34 skrivet: ons 14 jan 2009 17:16:39 »
Måste på tal om Snygg-Erik berätta att en god vän till mig är mycket svårt sjuk och genomgår just nu plågsamma behandlingar med jämna mellanrum. I fredags fyllde hon år och på kvällen ringde telefonen hemma hos henne. I luren fanns Eriks kör som sjöng för henne och grattade. En god vän till en god vän till henne finns med i hans kör :)
Gissa om det förgyllde hennes dag ;) DÄR har han en suporter  ;D

Ã…h, så härligt gjort av dem. De blev mina nästfavoriter helt plötsligt om inte annat så för den här gesten!!

Sussieh

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 222
    • Visa profil
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #35 skrivet: lör 17 jan 2009 18:24:40 »
Japp...ikväll gäller det :) Kommer att svänga rejält hoppas jag  ;D och i morgon kommer vi att få avnjuta kören live här på tingshustorget i Bollnäs, Härligt!!

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #36 skrivet: sön 18 jan 2009 11:10:10 »
Japp...ikväll gäller det :) Kommer att svänga rejält hoppas jag  ;D och i morgon kommer vi att få avnjuta kören live här på tingshustorget i Bollnäs, Härligt!!

Er kör gjorde verkligen bra ifrån sig igår måste jag säga!!
Men som vanligt åkte fel lag ut  :'( och det är skandal att borås som borde åkt ut första gången är kvar. Det kan inte handla om bästa kören utan flest sysslolösa i kommunen som sitter och kastar sig på telefonen. Trist! Jag gissar att det blir boråsarna som tar hem hela spektaklet trots falsksång och svårigheter att hålla rätt tonart.

Sussieh

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 222
    • Visa profil
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #37 skrivet: sön 18 jan 2009 11:49:52 »
Er kör gjorde verkligen bra ifrån sig igår måste jag säga!!
Men som vanligt åkte fel lag ut  :'( och det är skandal att borås som borde åkt ut första gången är kvar. Det kan inte handla om bästa kören utan flest sysslolösa i kommunen som sitter och kastar sig på telefonen. Trist! Jag gissar att det blir boråsarna som tar hem hela spektaklet trots falsksång och svårigheter att hålla rätt tonart.
Ja jag håller verkligen med. Wells kör är otroligt duktig och Magnus kör inte alls lika bra, och jag är jätteglad att Hanna blir kvar en vecka till. Nu kan man väl säga att värsta hotet är borta
Nu ska jag snart ner och lyssna på kören live  ;D ;D

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #38 skrivet: sön 18 jan 2009 12:16:08 »
Ja jag håller verkligen med. Wells kör är otroligt duktig och Magnus kör inte alls lika bra, och jag är jätteglad att Hanna blir kvar en vecka till. Nu kan man väl säga att värsta hotet är borta
Nu ska jag snart ner och lyssna på kören live  ;D ;D


Hm, jag tror tyvärr att värsta hotet är borås som kommer att ta hem hela grejjen. Inte pg att kören är bra, de borde åkt ut första gången; det är nog andra faktorer om överväger när folk röstar?

Sussieh

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 222
    • Visa profil
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #39 skrivet: sön 18 jan 2009 15:22:25 »
 Japp nu har jag varit ner och hyllat kören live :) Det svängde rejält där nere på torget. Resultatet kommer på lördag då tv4 var där och filmade alltihop  ;D Heja Hanna och kören, NI ÄR BÄST ;D ;D

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #40 skrivet: sön 18 jan 2009 18:32:32 »
Nu har jag sett körslaget, tycker faktiskt Eriks körarr får mitt gamla körsångarhjärta att slå extra slag, lyssna på grace kelly igen får ni höra, och som tvåa kommer dolce vita i magnus' arrangemang, de förtjänar sina platser kvar i tävlingen, hanna fick inte mitt hjärta att göra krumsprång, men jag tycker nog att det är riktigt att wells åkte ut för det lät som de skrålade mest
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Sussieh

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 222
    • Visa profil
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #41 skrivet: lör 24 jan 2009 21:42:43 »
Ikväll tyckte jag Hanna och kören ägde med Hair-låten... och Magnus version av Kom igen Lena var riktigt bra. Synd att han åkte.....

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #42 skrivet: lör 24 jan 2009 22:27:50 »
Team Erik var så dåligt klädda i ena låten i gröna t-shirts med svart hjärta på, svarta leggings och rosa benvärmare (beskrivning för dem som inte sett det) sån retro man önskar aldrig kommer åter... det var det enda som utmärkte sig i detta program tycker jag
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

nisse 8

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #43 skrivet: sön 25 jan 2009 02:49:58 »
Hanna äger hela tiden Sussieh ;)

Sussieh

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 222
    • Visa profil
SV: Röstar på Team Hanna i Körslaget.
« Svar #44 skrivet: sön 25 jan 2009 10:36:21 »
Team Erik var så dåligt klädda i ena låten i gröna t-shirts med svart hjärta på, svarta leggings och rosa benvärmare (beskrivning för dem som inte sett det) sån retro man önskar aldrig kommer åter... det var det enda som utmärkte sig i detta program tycker jag
Nä hua hemska tanke ;D ;D