Allmänt > Fria diskussioner
Röstar på Team Hanna i Körslaget.
ada:
Nu har jag sett körslaget, tycker faktiskt Eriks körarr får mitt gamla körsångarhjärta att slå extra slag, lyssna på grace kelly igen får ni höra, och som tvåa kommer dolce vita i magnus' arrangemang, de förtjänar sina platser kvar i tävlingen, hanna fick inte mitt hjärta att göra krumsprång, men jag tycker nog att det är riktigt att wells åkte ut för det lät som de skrålade mest
Sussieh:
Ikväll tyckte jag Hanna och kören ägde med Hair-låten... och Magnus version av Kom igen Lena var riktigt bra. Synd att han åkte.....
ada:
Team Erik var så dåligt klädda i ena låten i gröna t-shirts med svart hjärta på, svarta leggings och rosa benvärmare (beskrivning för dem som inte sett det) sån retro man önskar aldrig kommer åter... det var det enda som utmärkte sig i detta program tycker jag
nisse 8:
Hanna äger hela tiden Sussieh ;)
Sussieh:
--- Citat från: ada skrivet lör 24 jan 2009 22:27:50 ---Team Erik var så dåligt klädda i ena låten i gröna t-shirts med svart hjärta på, svarta leggings och rosa benvärmare (beskrivning för dem som inte sett det) sån retro man önskar aldrig kommer åter... det var det enda som utmärkte sig i detta program tycker jag
--- Slut citat ---
Nä hua hemska tanke ;D ;D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion