Allmänt > Fria diskussioner

Röstar på Team Hanna i Körslaget.

<< < (2/10) > >>

kikarbara:
Jag tyckte att Hannas kör gjorde ett jättelyft och Chulle, han har väl redan ett skivkontrakt redo efter den här prestationen. Han var super, och det gick bara inte att låta bli att älska honom som han var!

Han kan få flytta in i min bokhylla!  ;D

kikarbara:
Men tyvärr.... det var återigen fel kör som åkte ut. Helt, helt, helt, helt fel kör.... Tror att team magnus hade tur när de fick börja spektaklet, det lät verkligen inget vidare om dem.

Hanna och Erik blev nästan mina favoriter igår, framförallt då den förstnämnda. Men jag får väl hålla mig kvar på den lokalpatriotiska mattan så länge de är med förstås  8)

Domino:
Vem åkte ur, missade slutet, mannen knäppte över till någon film och jag iddes inte protestera! :)

kikarbara:

--- Citat från: Domino skrivet sön  4 jan 2009 14:27:34 ---Vem åkte ur, missade slutet, mannen knäppte över till någon film och jag iddes inte protestera! :)

--- Slut citat ---

mitt minne är helt opålitligt just nu, jag var bara förfärad över att det inte var den falsksjungande kören, men jag tror att det var Lagaylia eller hur hon nu stavar.

Hur de nu kunde åka ut till förmån för team magnus, övergår mitt förstånd.

Domino:

--- Citat från: kikarbara skrivet sön  4 jan 2009 17:24:11 ---Hur de nu kunde åka ut till förmån för team magnus, övergår mitt förstånd.

--- Slut citat ---

Ja inte förstår jag det heller? ??? Tyckte att Magnus kör sjöng så himla falskt trots att jag är helt tondöv, (iallafall till viss del)!  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion