Allmänt > Fria diskussioner
Terve
convallaria:
Jag kollade just på vilka som är inloggade så här på lördagkvällen och ser att det är de kära fin-skorna och Sussieh och jag. Är alla män ute och super? Och är alla vi tjejer/kvinnor lika rudis på el? Englesson, du har ju i alla fall en gubbe? Även om han samlar på ugglor kanske han kan nåt om el och har några tips angående min krona som jag skrev om i en annan tråd?
Jag klättrar nämligen på¨väggarna efter att ha varit sjuk sen före nyårsafton. Hittills har jag skruvat ihop och satt upp fyra lampor. Det har jag inte tålamod till annars. Imorgon ska jag ta mig f. vara frisk och kunna göra nåt utåtriktat igen.
engelsson:
Terve convallaria ;D Jo en gubbe har jag,,o till råga på allt e det en el-gubbe..med andra ord har han utbildning på el o kablar o slikt.. ;) så han hade säkert fixat din lampa..lycka till med den..
kikarbara:
Om jag var inloggad, vilket jag inte vet om jag var, så får jag be om ursäkt. Jag låg helt utslagen på soffan och glodde rakt framför mig, även om jag förstås låtsades ses något på teve. Men jag minns inte ens vad det gick för program så det kan inte varit något roligt. Mer än körslaget förstås.
convallaria:
Har du alltså flyttat hela dina affär? Usch. Jag har gjort den resan tre gånger och man är halvdöd i månader efteråt. Ändå börjar man om på nytt (med insikten om att förr eller senare är det dags igen) - det måste vara nåt kroniskt.
Moses:
Vet inte om jag var inloggad just då, men jag har de facto också en el-karl ;D....kan det vara något som går? Förutom finsk bakgrund?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion