Porslin & Keramik > Övrigt och okänt ursprung

Guldig ananas!

<< < (3/5) > >>

kikarbara:

--- Citat från: Reggis skrivet fre  9 jan 2009 12:15:32 ---Det känns så befriande att släppa ut det här behovet av dekadens ett behov som styr stora delar av mitt sätt att inreda. Då kommer en blänkande ananas fulladdad med kondomer med olika smaker väl till pass.

--- Slut citat ---

Och jag inser nu att jag absolut behöver en prålig burk av något slag att stoppa full med smakfulla kondomer när jag tänker efter. Jag har ju huset fullt av tonåringar och nog hade det varit på sin plats. Nu är det jag som skall leta en anskrämlig burk så illa som tänkas kan och väl SYNLIG, skrikande. Och jag vet vem som skall få stå bredvid som en kuslig hälsning:
"Aaaanväääänd kondom, annars går det iiiiillllla!". *he-he*.

frajda:
Snackar ni skit om min ananas va! Polsk hora... 15kr var den då värd iallafall, får väl ha kådisar där som reggis föreslog, blir säkert great success... haha!
Förresten Reggis, fick du mitt PM som jag skickade åt dig för några veckor sedan eller har det försvunnit i cyberspace?

kikarbara:

--- Citat från: frajda skrivet fre  9 jan 2009 18:22:08 ---Snackar ni skit om min ananas va! Polsk hora...
--- Slut citat ---

Asså, vi menade förstås en polsk.... hare, inte tu tal om annat  :-* Seså, luuugn och fin, djuuupa andetag, så känns det snart bättre.

Domino:
Måste bara skriva och informera om att jag såg en exakt likadan ananas som din på auktion i en s.k. fynd- eller skräplåda, den var ljusblå och märkt...... med Guldkroken Hjo undertill på en lapp! Det visar sig alltså att ditt fynd är svenskt trots allt! :)

Reggis:
Är det sant Domino? Såg den ut som den här på undersidan? Jaha man lär så länge man lever. De jag har sett i den här stilen har varit tyskt 1920-tal.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion