Allmänt > Fria diskussioner
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ......... :'(
kikarbara:
--- Citat från: Reseda skrivet tor 22 jan 2009 00:40:51 ---För att vara på säkra sidan, brukar jag lägga särskilt intressant auktion i Minneslistan. Då kommer automatiskt ett mail som påminnelse. Man kan välja hur långt i förväg påminnelsemailet ska komma.
--- Slut citat ---
Jodå, jag hade den i minneslistan, kanonbra funktion på alla sätt och vis. Men det innebär att man vet med sig att man kollar mailen timman innan den går ut.
Nåja. Man skall inte gråta över spilld mjölk sägs det ju.
nisse 8:
--- Citat från: kikarbara skrivet tor 22 jan 2009 07:43:03 ---Jodå, jag hade den i minneslistan, kanonbra funktion på alla sätt och vis. Men det innebär att man vet med sig att man kollar mailen timman innan den går ut.
Nåja. Man skall inte gråta över spilld mjölk sägs det ju.
--- Slut citat ---
Jodå har man sålt smöret och tappat pengarna, kan man gråta över spilld mjölk också ::)
Moses:
och ropa hej innan man har skjutit björnen, också, och skratta bäst medan man gräver en grop för andra... ;D
kikarbara:
Hör att ni gillar att parta med grabbarna Aagren och Jante. Försöker febrilt stryka dem ur min kamratskapskrets. ;D
Moses:
Jante har vi finländare med modersmjölken.... Aagren är mera ett svenskt påfund, tror jag.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion